بیرون کشیدن اجساد باقی مانده  اولویت اصلی است/ قرارگاه خاتم الانبیاء مسئول تخریب باقی مانده برج متروپل
بیرون کشیدن اجساد باقی مانده  اولویت اصلی است/ قرارگاه خاتم الانبیاء مسئول تخریب باقی مانده برج متروپل
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت تخریب بخش باقی مانده و ناایمن ساختان ۱۱طبقه متروپل آبادان را برعهده گرفت.

شهاب صدیقی امشب در حاشیه برگزاری نشست ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد:مرحله تخریب سازه باقی مانده اهمیت بالایی دارد که در این خصوص قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت تخریب فنی سازه را با درنظر گرفتن همه جوانب فنی آن برعهده گرفته است و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است.

وی شروع زمان تخریب بخش باقی مانده ساختمان متروپل آبادان را منوط به پایان کامل آواربرداری ، خارج کردن اجساد و ایمن سازی محدوده سازه حادثه دیده اعلام کرد.

صدیقی گفت:بازگشت به وضعیت عادی کسب و کار اصناف در محدوده حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان اندکی زمان بر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بیرون کشیدن اجساد باقی مانده در بخش فروریخته ساختمان فروریخته متروپل آبادان در اولویت اصلی گروه های امداد و نجات است و همه ما بر این موضوع متمرکز شده‌ایم تا خانواده های داغدیده اجساد عزیزانشان را تحویل بگیرند.

صدیقی افزود:پس از بیرون کشیدن بقیه پیکرهای جانباختگان ساختمان متروپل آبادان که هم اکنون در مرحله پایانی است ، روی تخریب باقی مانده طبقات ساختمان متروپل و چگونگی آن با درنظر گرفتن بروز کوچک ترین خطرات مترتب بر آن متمرکز خواهیم شد.