پتروشیمی غدیر یک صنعت هایتک و پیشرو است/موفقیت‌های پتروشیمی محصول برنامه‌ریزی مدیران و تلاش کارکنان است/شرکت ۱٠درصد از برنامه تولید جلو است
پتروشیمی غدیر یک صنعت هایتک و پیشرو است/موفقیت‌های پتروشیمی محصول برنامه‌ریزی مدیران و تلاش کارکنان است/شرکت ۱٠درصد از برنامه تولید جلو است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر با اشاره به اینکه این شرکت یک صنعت هایتک و پیشرو است، گفت: روزانه ۱٠٠تن محصول بیشتر از برنامه پیش بینی شده در پتروشیمی غدیر تولید می شود و حدود ۱٠ درصد از برنامه تولید خود، جلو است. به گزارش….، حسین صفاری امروز چهارشنبه(١٨ خردادماه) در حاشیه جلسه مجمع عمومی عادی […]

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر با اشاره به اینکه این شرکت یک صنعت هایتک و پیشرو است، گفت: روزانه ۱٠٠تن محصول بیشتر از برنامه پیش بینی شده در پتروشیمی غدیر تولید می شود و حدود ۱٠ درصد از برنامه تولید خود، جلو است.

به گزارش….، حسین صفاری امروز چهارشنبه(١٨ خردادماه) در حاشیه جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر، اظهار کرد: امروز مجمع خوبی برگزار و اهدافی که توسط شرکت در نظر گرفته شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مجمع در تهران و در یک سالن لاکچری برگزار می‌شود، اما کارگران شرکت در دمای ۴٨ درجه و رطوبت ٧٠ درصد برای تولید محصول PVC تلاش می کنند، تا جایی که امروزه، روزانه ١٠٠ تن بیشتر از برنامه در نظر گرفته شده، تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر با بیان اینکه من نماینده کارگران غدیر هستم، گفت: این شرکت در ماه های گذشته به همت مجموعه مدیریتی و کارکنان پرتلاش خود، توانسته در تولید و فروش به طور مستمر رکوردشکنی کند.

وی در خصوص محموله ای که در شرکت به دعوای حقوقی تبدیل شد، توضیح داد: با اقداماتی که انجام شد قرارداد آن یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت و اقداماتی که باید برای احقاق حقوق شرکت انجام می‌شد را انجام دادیم.

صفاری ادامه داد: بر همین اساس، پس از بررسی های به عمل آمده در مفاد قرارداد و مطالعه اسناد تحویل از سال ۲٠۲٠ تاکنون، مشخص شد آن شرکت حق متوقف کردن این بخش از محموله را نداشته و با ارائه release note و سایر اسناد بندرگاهی این محموله پس از حدود ۲ سال آزادسازی شد و در اختیار شرکت پتروشیمی قرار گرفت که در حال حاضر این محموله به PVC تبدیل شده است.

وی همچنین به مناقصه واحد کلر آلکالی اشاره کرد و گفت: در خصوص آلکالی به دلیل اینکه کنسرسیومی برگزار می‌شود، سهم ٨٠ درصدی خود را داریم که جلسه آن امروز با حضور پتروشیمی فارابی و آبادان برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی غدیر با بیان اینکه یک صنعت هایتک و پیشرو هستیم، تاکید کرد: نباید به ارزان گرفتن و تولید کردن عادت کنیم، یعنی زمانی که با نرخ جهانی می‌فروشیم باید با نرخ جهانی نیز تحویل بگیریم؛ به همین منظور باید خود را به‌روز کنیم.

او بیان کرد: در حال حاضر PVC غدیر با سابیک در عراق رقابت می‌کند که یک رقابت غرور آفرین است و در عین حال باید بهره‌وری خود را افزایش داده و برای تولید کلر از صنایع پیشرو استفاده شود.

صفاری بیان کرد: محصول PVC به روش های ارزان تر نیز تولید می‌شود که ممکن است در آینده به یک معضل جدید تبدیل‌ شود و اکنون باید رفتار های پدافندی را روی آن داشته باشیم.