شفافیت مالی اولویت پتروشیمی غدیر است/در ادامه پیشتازی پتروشیمی غدیر در شفاف سازی ها فیش های حقوقی مدیران منتشر می شود
شفافیت مالی اولویت پتروشیمی غدیر است/در ادامه پیشتازی پتروشیمی غدیر در شفاف سازی ها فیش های حقوقی مدیران منتشر می شود
مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از شفافیت مالی و ارائه فیش های حقوقی به منظور افزایش اعتمادسازی و حرکت در مسیر شفافیت خبرداد.

آوای دانشجو ی خوزستان | حسین صفاری مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شفافیت یکی از شاخص‌های مدیریت است که هم برای مردم، سهامداران و مجموعه این شرکت، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که مهم‌ترین تاثیر ارتقای شفافیت اقتصادی ، پایین آمدن فساد و تخلفات مالی است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری را برای ارتقای شفافیت انجام داده‌ است، افزود: در راستای اجرای بخشنامه‌ ضوابط اجرایی انتشار عمومی فیش حقوقی مجموعه کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی غدیر، از جمله برنامه ها و اقدامات این شرکت در راستای شفافیت مالی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر، شفاف‌سازی اطلاعات پرداخت کارکنان را ضروری دانست و در عین حال بر اجرای اصل شفاف‌سازی برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی و مشخص بودن میزان هرگونه ناخالص پرداختی ماهانه به مدیران این شرکت تاکید کرد.

صفاری گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها در بحث اجرای عملی شفافیت مالی و اقتصادی تذکر دادند؛ بر همین اساس و طبق فرمایشات ایشان، تنها مانع واقعی فساد، اجرای شفافیت مالی است.