برای نخستین بار همایش نظام مهندسی کشور در خوزستان برگزار شد
برای نخستین بار همایش نظام مهندسی کشور در خوزستان برگزار شد

مدیر اجرایی نظام مهندسی معدن گفت: نظام مهندسی معدن ایران که سالانه برگزار می شود، از هیأت مدیره های نظام مهندسی معدن کل کشور تشکیل شده و برای اولین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود. مسعود حسنی در گفت وگو با خبرنگار آوای دانشجو اظهار داشت: نظام مهندسی معدن ایران که سالانه […]

مدیر اجرایی نظام مهندسی معدن گفت: نظام مهندسی معدن ایران که سالانه برگزار می شود، از هیأت مدیره های نظام مهندسی معدن کل کشور تشکیل شده و برای اولین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود.

مسعود حسنی در گفت وگو با خبرنگار آوای دانشجو اظهار داشت: نظام مهندسی معدن ایران که سالانه برگزار می شود، از هیأت مدیره های نظام مهندسی معدن کل کشور تشکیل شده و برای اولین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: این بیستمین اجلاس برگزار شده می باشد ولی برای اولین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود.

حسنی ادامه داد: طبق قانون باید در تیر ماه برگزار شود و ما با وجود گرما این اجلاس را در استان برگزار کردیم.

این مسئول ادامه داد: در واقع تمام نخبگان معدنی کشور که شامل هیأت مدیره های نظام مهندسی معدن و برخی فعالین ارشد معدنی به استان تشریف آوردند.

وی درباره مهمانان همایش گفت: جناب آقای مهندس محتشمی پور معاونت محترم وزیر، دکتر شهیدی رئیس سازمان زمین شناسی کشور و فعالین عمده معدنی استان خوزستان تشریف آوردند و ما به عنوان نظام مهندسی معدن استان میزبان آنها بودیم و یک نمایشگاه نیز در لابی هتل ترتیب دادیم و از این فرصت استفاده کردیم.

حسنی گفت: ما در تمام معادن مسئولین فنی را داریم که عضو نظام مهندسی معدن هستند و اینها به نوعی ناظر حاکمیت هستند و در معادن بر روی میزان برداشت نظارت دارند.

وی گفت: حدود ۱۲۵ نفر از کل کشور به اینجا تشریف آوردند بعلاوه مهمان هایی که خارج از نظام مهندسی معدن یعنی فعالین معدنی و بهره برداران معادن و … در این اجلاس حاضر بودند.

انتهای پیام