در این جلسه چالش ها و مشکلات مردم فهیم ساکن در حوزه جغرافیای شرکت نفت و گاز اروندان عنوان و مورد بحث، گفتگو و چاره جویی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ مورخ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱، اولین جلسه کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان که با حضور اعضاء برگزار و در خصوص راهبردهای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام خدمات عام المنفعه به جوامع محلی مناطق همجوار تاسیسات نفتی این شرکت بحث و گفتگو شد.

در این نشست که به ریاست آقای عیسی نویری برگزار شد، چالش ها و مشکلات مردم فهیم ساکن در حوزه جغرافیای شرکت نفت و گاز اروندان عنوان و مورد بحث، گفتگو و چاره جویی قرار گرفت.

توجه به ظرفیت های مردم و شناسایی مهمترین نیازهای آنها و تلاش برای رفع و پیگیری مشکلات و تصمیم گیری و انتقال به مدیر محترم نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز جنوب جهت حل آنها از موارد مورد اشاره و تاکید بود.

همچنین نقش تصمیمات و اقدامات سال های اخیر در زمینه مسئولیت های اجتماعی و عمل به وظایف که بعضاً با کاستی و نقص روبرو شده است، یکی دیگر از مواردی بود که کلیه اعضاء نسبت به بررسی و مستند سازی آنها هم نظر بودند.

استفاده از ظرفیت های استاندار ویژه، تشکل های مردم نهاد و مستقل و فعال در منطقه برای شناسایی آسیب ها و مشکلات حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و معیشتی یکی دیگر از تصمیمات این جلسه بوده است.

گفتنی است شرکت نفت و گاز اروندان تنها طی یکسال گذشته در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام کارهای عام المنفعه اقدامات مختلفی انجام داده، که می توان به کمک رسانی به زلزله زدگان اندیکا، پشتیبانی از امداد رسانان حادثه متروپل آبادان، برپایی موکب اربعین و کمک رسانی به مواکب مستقر در مرز شلمچه، کمک رسانی به روستاها و شهرها در بحث تنش آبی با استفاده از بیش از ۱۰ تانکر در روز و ده ها سرویس، ساخت مدرسه در روستاها و شهرهای کم برخوردار و تامین برق روستاهای بخش اسماعیلیه به عنوان گوشه ای از فعالیت های اخیر این شرکت اشاره کرد.