جهاد تبیین پادزهر تحرکات نظام سلطه است/تحول علوم انسانی در وزارت علوم باید احیا شود
جهاد تبیین پادزهر تحرکات نظام سلطه است/تحول علوم انسانی در وزارت علوم باید احیا شود
عضو ارشد موسسه امام خمینی ره در جمع فعالان خوزستانی گفت: جهاد تبیین پادزهر تحرکات دشمن است و گره های ذهنی را پاسخ دهیم.

به گزارش آوای دانشجو از اهواز، حجت الاسلام قاسم روانبخش عصر امروز در دیدار با فعالان فرهنگی و سیاسی خوزستان  که به بهانه ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی برگزار شد، اظهار داشت:  یکی از مسایل اجتماعی برای مقابله با ناهنجاری ها جهاد تبیین است و نباید اجازه داد ناهنجاری به هنجار تبدیل شود.
وی افزود: یکی از مسایل و مفاهیم اصلی در اسلام کار فکری و تشکیلاتی است و حضرت علامه مصباح همواره به ما تاکید داشتند که دعا و عبادت می‌بایست گروهی و تشکیلاتی باشد . امروز در مسایل اجتماعی برای اثرگذاری باید جریان انقلابی کار را گروهی و تشکیلاتی انجام دهد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: نقطه کانونی و محوری فعالیت فرهنگی و سیاسی ولایت فقیه است و هر اندازه به این محور نزدیک باشیم موفق خواهیم بود.
حجت الاسلام روانبخش گفت: ریشه اصلی نابهنجاری تعطیلی فریضه امر به معروف است و این تعطیلی به تعبیر قرآن سبب حاکم شدن اشرار بر ما می شود. اصلا باورش سخت است که در جمهوری اسلامی زن محجبه و چادری جرات نکند وارد خیابان شود.
وی افزود: جهاد تبیین امروز از نان شب واجب است و باید در بین اقشار معلمان و دانش آموزان و دانشجویان حضور پیدا کرد و تبیین کرد. در بین دانش آموزان نیاز است دانش آموزان نخبه و فرهنگی را شناسایی و کار تربیتی کرد.
این عضو ارشد موسسه امام خمینی ره با انتقاد از عملکرد آموزش و پرورش و وزارت علوم گفت: مسأله اسلامی سازی در مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده است و با وجود ظرفیت های عظیم موسسه امام خمینی وزارت‌های علوم و آموزش و پرورش اعتنایی به این مسایل ندارند و ثمره این بی اعتنایی امروز در کف خیابان دیده می‌شود.
وی با اشاره نیاز تحول در محتوای آموزش و پرورش گفت: چرا با وجود تاکید رهبری انقلاب هنوز مدارک و اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی گنجانده نمیشود؟
حجت الاسلام روانبخش گفت: جبهه پایداری برای پیروزی دولت فعلی در دو دوره حضور آقای رییسی در انتخابات به طور کامل تلاش کردند و حمایت کردند و امیدواریم در جلسه ی حضوری بتوانیم ظرفیت ها و دغدغه‌های جبهه را بیان کنیم.
این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد: این آشوب ها پایان  می رسد ولی نیاز داریم با اتاق فکر آشوب برخورد کنیم.
وی با گلایه از خواص گفت: خواص و مدیران باید پای کار بیایند و درباره این اغتشاشات تبیین کنند و اجازه فعالیت به اغتشاشگران ندهند که اذهان را آلوده کنند.
کریم کریمی تبار مسول‌ جبهه پایداری خوزستان با اشاره به طراحی های دشمن علیه امنیت نظام گفت: پادزهر این آشوب‌های فکری و امنیتی ، جهاد تبیین است و باید بتوانیم این آشوب‌های فکری را پاسخ دهیم.
وی افزود: مسئولان و مدیران دولت سیزدهم در خوزستان باید پای کار باشند و نسبت به طرح های دشمن  بی تفاوت نباشند و در این شرایط فتنه سکوت نکنند.
مسول جبهه پایداری خوزستان گفت: به خواص و مدیران خوزستانی که در این فتنه سکوت کردند و یا اگر به آتش فتنه دمیدند هشدار می دهیم و اجازه نمی‌دهیم کم کاری مدیری به انقلاب اسلامی آسیبی وارد کند.
کریمی تبار تاکید کرد: نسل جوان و دانش آموز برخلاف خواست و تصور دشمن، پای کار نظام است و نسل اخیر دانش آموز ، نسل استکبار ستیز است.


انتهای پیام