بیانیه خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت یوم الله ۹دی ماه روز بصیرت
بیانیه خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت یوم الله ۹دی ماه روز بصیرت
خانه مطبوعات خوزستان با گرامیداشت یوم الله ۹دی، روز بصیرت تصریح کرد: راه رسیدن به قله های آرمانی انقلاب و مقابله با توطئه‌های دشمن افزایش بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

به گزارش آوای دانشجو خوزستان، خانه مطبوعات خوزستان طی بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله ۹دی به حضور مردم در مراسم ۹ دی تاکید کرد.
در این بیانیه آمده است:نهم دی ماه یکی از روزهای روشن و درخشانی است که به مثابه نوری بر تارک تاریخ سرزمین سرافراز ایران می درخشد؛ روزی که مردم بصیر، فهیم و ولایت مدار ایران با حضور تاریخ‌ساز خود در صحنه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته و پیوند ناگسستنی خود با ولایت فقیه را به رُخ جهانیان کشیدند.
حضور حماسی مردم در این روز تیر خلاصی بود بر پیکر نیمه جان فتنه‌گرانی که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ کوششی برای ضربه زدن به مردم و خدشه دار کردن چهره انقلاب اسلامی مضایقه نکردند.

تقارن این روز بزرگ با ایام شهادت علمدار بصیرت سردار سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” و حضور معنادار، عظیم و یکپارچه مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور در روزهای اخیر، نشان داد که ملت ایران با وجود مشکلات متعدد اقتصادی، معیشتی و … به دعوت‌ها و فراخوان‌هایی که برای انقطاع ید واحده اجتماع از شیاطین جهان صادر می‌شود، پاسخ کوبنده ای داده و از میدان فتنه‌انگیز دشمنان با سربلندی بیرون می‌روند.
خانه مطبوعات خوزستان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و تقدیر از ملت شریف ایران به پاس مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیری که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نشان دادند، بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می نماید و معتقد است راه در امان ماندن از فتنه‌ها و توطئه‌های امروزی ارتقای بصیرت در جبهه جهاد تبیین است.