۴ تفاهم هوشمندسازی در نفت و گاز اروندان
۴ تفاهم هوشمندسازی در نفت و گاز اروندان
رییس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان گفت: ارزش قراردادهای بسته شده با شرکت‌های دانش بنیان در شرکت نفت و گاز اروندان طی یکسال گذشته رقمی در حدود ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عیسی نویری ظهر امروز پنجشنبه (۲۰بهمن ۱۴۰۱) در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان علاوه بر امضای تفاهم نامه های مشترک مختلف با جهاد دانشگاهی، تفاهم نامه ها و توافق نامه های متعددی با پارک علم و فناوری بسته است.

وی افزود: توافق نامه های امضا شده با پارک علم و فناوری ۴ مورد و قرارداد هوشمندسازی حراست، تولید بار اول ، رفع رسوبات آسفالتین با استفاده از شوک التراسونیک بار اول، قرارداد سنتر سورفاکتانت برای کاهش گرانروی نفت بود.

رئیس پژوهش و توسعه نفت و گاز اروندان با اشاره به امضای قراردادهایی به ارزش نزدیک ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال با شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: اهمیت توافقنامه ها به دلیل تنوع آنها بود و سیر تکاملی بسیار خوبی در کالاهای مورد نیاز داشتیم.

نویری گفت: از نمایشگاه دوازدهم نفت تا نمایشگاه سیزدهم همه تفاهم نامه هایی که سال قبل امضا شده بود منجر به قرارداد و استفاده از ظرفیت ها شد.

وی ادامه داد: در تولید بار اول سیر تصاعدی داشتیم و همدلی و همراهی خوبی بین پارک علم و فناوری خوزستان و نفت و گاز اروندان برقرار است.

رییس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان با بیان این که پارسال ۱۷ قراداد و امسال ۱۴ قراداد تأمین کالا داشتیم، گفت: این شرکت دومین شرکت تولید کننده نفت کشور و بیشتر میادین مشترک نفتی در حوزه جغرافیایی ما قرار داد.

نویری با بیان این که اولین شرکتی بودیم که بخشنامه حمایت از شرکت های دانش بنیان را اجرا کردیم، تصریح کرد: ضریب ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری قائل شدیم.

وی گفت: اولین شرکتی بودیم که پیوست فناوری را در قراردادهای نفتی الزامی و اجرا کردیم و با این کار فرصت خوبی برای تعامل برقرار شد.