همایش بزرگ «تداوم انقلاب با یاوران انقلاب» در اهواز برگزار شد
همایش بزرگ «تداوم انقلاب با یاوران انقلاب» در اهواز برگزار شد
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان، هدف از برگزاری این همایش را آموزش برخی عملیات‌ها و مهارت‌ها در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزان دانست و افزود: در این برنامه گوشه‌ای از آموزش‌ها و مهارت‌ها به مخاطبان و مسئولان نشان داده می‌شود

همایش بزرگ دانش‌آموزی با عنوان «تداوم انقلاب با یاوران انقلاب» با محوریت کلی دانش‌آموزان در مجموعه ورزشی آموزگار اهواز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیر سازمان دانش‌آموزی و فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه پاسداران برگزار شد.

سید بهنام میرافضل، در حاشیه این همایش اظهار کرد: این برنامه تحت عنوان «تداوم انقلاب با یاوران انقلاب» با حضور اعضای سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود و در استان خوزستان نیز این همایش با حضور ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک اهواز برگزار شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان، هدف از برگزاری این همایش را آموزش برخی عملیات‌ها و مهارت‌ها در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزان دانست و افزود: در این برنامه گوشه‌ای از آموزش‌ها و مهارت‌ها به مخاطبان و مسئولان نشان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل آموزش‎‌‌های امدادی، تشکیلاتی و آداب مواجهه با پرچم جمهوری اسلامی ایران و تاکردن پرچم، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و تلفیقی از مهارت‌های ورزشی است.پایان پیام