برگزاری تکریم و معارفه رئیس و سرپرست روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب
برگزاری تکریم و معارفه رئیس و سرپرست روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب
مراسم تكريم و معارفه رئیس و سرپرست روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ با حضور مديرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی جایگاه و نقش مهمی در سازمان دارد و می تواند سازمان را در تحقق اهداف و برنامه‌های خود خود موفق تر سازد.

مهندس علیرضا دانشی گفت: روابط عمومی در راستای فرهنگ سازی اخلاق می‌تواند به شدت موثر واقع شود که در راستا باید ابتدا برای پاسداشت انسانیت اقدام شود و در ادامه نسبت به ارتقای آن بر اساس فرهنگ اسلامی عمل نمود.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته تغییر و تحولات زیادی در حوزه فناوری‌های ارتباطی صورت گرفته است تاکید کرد: باید از این فرصت طلایی جهت فرهنگ سازی مثبت در سازمان و بیرون سازمان اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فرهنگ سازی در زمینه ایثار، فعالیت‌های جهادی، مباحث مرتبط با دانش و مدیریت دانش، تدوین تاریخ تمدنی صنعت نفت و ارتقای ارتباطات برون‌سازمانی را از مهمترین اولویت‌های روابط عمومی برشمرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از تحلیل و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای درون‌سازمانی و برون‌سازمانی بر عهده روابط عمومی است گفت: از همه مجموعه روابط عمومی انتظار داریم خلاقیت در فکر و اندیشه و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،‌ در ادامه با اشاره به توانمندی‌های سعید آتشبار وی را به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی معرفی و از زحمات شهرام وردک در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 در این مراسم، سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، به تشریح مهمترین اولویت های خود در مسئولیت جدید اشاره کرد و گفت: ارتباط درون سازمانی، ارتباط موثر با رسانه‌ها، ارتباط با مردم، ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای بیرون از نفت، خبر و اطلاع‌رسانی، ارتباط با نخبگان و تحول سازمانی از اولویت‌های روابط عمومی خواهد بود.

 در ادامه شهرام وردک رئیس پیشین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گزارشی از مهمترین اقدام‌های صورت گرفته در دوره مسئولیت خود ارائه کرد.

پس از این مراسم سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور در منزل مرحوم رضا طاهری رئیس اسبق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به ایشان ادای احترام کرد و با حضور در مزار سردار شهید علی هاشمی، یاد شهدا را گرامی داشت.