برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۶۰ نقطه شهری خوزستان
برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۶۰ نقطه شهری خوزستان
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امسال راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیش از ۶۰ نقطه شهری استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علیرضا قربانی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: روز جهانی قدس و راهپیمایی حمایت از آرمان فلسطین که مبتکر آن حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار و معمار کبیر نظام اسلامی بودند به اندازه عمر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که با راهپیمایی در بسیاری از کشور‌های اسلامی و غیراسلامی گرامی داشته می‌شود هرسال ابعاد بین‌المللی بیشتری پیدا می‌کند به گونه‌ای که صهیونیست‌ها و جبهه استکبار که پشتیبان اصلی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است ازهر زمان بیشتری در تنگنا قرار گرفته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین مایه دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت فلسطین است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت به برکت روز جهانی قدس بسیار قوی‌تر ازگذشته و تبدیل به درخت تنومندی شده و رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است.

علیرضا قربانی زاده: انتظار می‌رود راهپیمایی روز قدس و ضرورت شرکت آحاد مردم انقلابی به ویژه جوانان در این همایش بین المللی توسط رسانه‌های تصویری و مجازی شد اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در بسیج و هدایت افکار عمومی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس دارند.

قربانی زاده عنوان کرد: زنده بودن آرمان فلسطین در اذهان و افکار عمومی جهان به برکت راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه رمضان هر سال است، بنابراین تبیین این موضوع در رسانه‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی به برگزار نشدن راهپیمایی حضوری روز جهانی قدس در ۲ سال اخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با عنایت الهی امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیش از ۶۰ نقطه شهری خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/