جبهه پایداری خوزستان در جهاد تبیین نقش آفرینی کند
جبهه پایداری خوزستان در جهاد تبیین نقش آفرینی کند

به گزارش آوای دانشجو، حجت الاسلام سید نبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری خوزستان اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از اولویت های اصلی امروز انقلاب اسلامی است. وی افزود: دوست داران و مومنان به انقلاب باید در این عرصه مجاهدت کرده و دستاوردهای […]

به گزارش آوای دانشجو، حجت الاسلام سید نبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری خوزستان اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از اولویت های اصلی امروز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دوست داران و مومنان به انقلاب باید در این عرصه مجاهدت کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را با زبان هنرمندانه بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: جبهه پایداری باید در این عرصه متدینانه فعالیت داشته باشند و اجازه ندهند دشمن دستاوردها را به عکس خود تبدیل کنند .

وی بیان داشت: نیاز به انسجام و هم افزایی در پیشبرد انقلاب داریم و این با حضور انقلابیون در میدان تبیین حاصل می‌شود.

کریم کریمی تبار در این نشست با اشاره به روحیه جهادی و انقلابی حجت الاسلام موسوی فر اظهار داشت: جبهه پایداری خوزستان خود را سرباز ولی فقیه میداند و آمادگی دارد برای دفاع از انقلاب همه نوع فداکاری انجام دهد.

وی با اشاره به جلسات تدبر در قرآن این جبهه اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم سیاست ورزی الهی داشته باشیم باید با قرآن هم محور باشیم و برای همین هفتگی جلسات تدبر در قرآن از سوی جبهه برگزار می‌شود

انتهای پیام