کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تا پایان تابستان افتتاح می‌شود
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تا پایان تابستان افتتاح می‌شود
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی ظرف ۳ماه آینده افتتاح می‌شود.


امیر حسین بنی احمد در گفت‌وگو با آوای دانشجو در خوزستان اظهار داشت: پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز هم اکنون با سرعت مناسبی در حال انجام است.
وی افزود:این پروژه که از سال ۱۳۹۸ با زیر بنای ۲۵۰۰ مترمربع آغاز شده بود به علت ضعف پیمانکار و مشکلات فنی مدتی متوقف شد که با پیگیری های بعمل آمده عملیات اجرایی تکمیل پروژه با امکانات خودمان از سرگرفته شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: با سرعت مناسب و نظارت و مدیریت فنی که اعمال شده امیدواریم تا پایان تابستان افتتاح شود.
بنی احمد افزود: برآورد ریالی مبلغ این پروژه را حدود ۱۲۰ میلیارد ریال است. پیشرفت فیزیکی کلینیک تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) هم اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آن ۴ درمانگاه مجزا شامل ، ۶ اتاق پزشک ، داروخانه ، آندوسکوپی ، سنگ شکن ، سالن آموزش مادران باردار و غیره طراحی شده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به تکمیل ۲ بخش قلب و زنان در این بیمارستان اشاره کرد و گفت : این بخشها با مجموع ۳۲ تخت در طبقات همکف و طبقه یک بیمارستان با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است و هم اکنون به محض نصب سیستم خنک کننده به طور صد درصد آماده بهره برداری است .
به گزارش آوای دانشجو، بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی امیرالمومنین (ع) اهواز یکی از بیمارستان های بزرگ تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است که در زمان همه گیری بیماری کووید ۱۹ نقش زیادی در پذیرش و درمان بیماران کرونایی داشت .
انتهای پیام