کالاهای اساسی به وفور در بازار وجود دارد/آرامش در بازار استان برقرار است
کالاهای اساسی به وفور در بازار وجود دارد/آرامش در بازار استان برقرار است
استاندار خوزستان با بیان اینکه کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد، گفت: آرامش در بازار استان برقرار است مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارند و در اختیار مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز دوشنبه‌ ٢۶ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر و وضعیت کالاهای اساسی موجود در بازار، اظهار کرد: بازدید امروز در سطوح مختلف انجام شد و کالاهای اساسی به وفور در بنکداران و بازار وجود دارد.

وی افزود: از فروشگاه های بزرگ نیز بازدید صورت گرفت، کالا در این فروشگاه‌ها وجود داشت و قفسه ها مملو از روغن بود، اما مردم از قیمت های جدید که دولت اعلام کرده بود گله مند بودند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در بازار افزایش قیمتی بیش از قیمت مصوب دولت دیده نشد و به دلیل اینکه در اوج تولید مرغ و تخم مرغ هستیم بازار به آرامش می‌رسد و قیمت ها تقریبا روبه پایین است تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.

وی در خصوص وضعیت شکر موجود در بازار تصریح کرد: توزیع شکر نیز انجام شده است، اما افزایش قیمت هم داشته که در حال بررسی آن هستیم.

خلیلیان عنوان کرد: کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد و بازار روبه آرامش می‌رود، مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارد و در اختیار مردم است.

وی در پایان با اشاره به سیاست دولت که هدفمندی یارانه ها است، گفت: یارانه ها به جای اینکه در اختیار عده ای محدود قرار بگیرند، به حساب های مردم واریز شده و مردم باید صبر و تحمل داشته باشند تا با روند آرامش بازار، شاهد رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و اوج گرفتن تولید باشیم.