مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: برای جلوگیری از تضییع بیت المال و چابک‌سازی خدمت رسانی به مردم، الگوی خرید تجهیزات درمانی در خوزستان تدوین می شود.

امیرحسین بنی احمد در گفت‌وگو با اوای دانشجو در اهواز؛ اظهار داشت: افزایش بهره وری و چابک سازی سازمان و بهره مندی از فناوری هوشمند جزو اولویت های مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان است.

وی افزود: برای حمایت از سرمایه مردمی تخلیه انبارهای درمان تأمین اجتماعی که قبلا تهیه و بلااستفاده رها شدند، در دستور قرار گرفته است و اجازه نمی دهیم آسیبی به سرمایه مردم برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: تا نیمه خرداد ماه ۱۴۰۱ انبار های این مدیریت را از خریدار های که در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ صورت گرفته و بر اساس نیاز مراکز تخلیه کنیم. dir=”rtl” style=”text-align:justify”>وی بیان داشت: برای همین منظور نیازهای مراکز استان و شهرستانهای تابعه نیازسنجی شده و اقلام انباری که مورد نیاز این مراکز است و در وهله دوم بعد از طبق هماهنگی با سازمان تأمین اجتماعی کشور، در صورتی که استان های مجاور و یا سایر استان های کشور نیازمند آن اقلام باشند، برای استفاده منظور می شود. در غیر ابن صورت برای این کالاها مناقصه برگزار و به فروش می رسند.

بنی احمد با اشاره به افزایش بهره وری از منابع مالی و تهیزات در تامین اجتماعی گفت: نگهداری تجهیزات در انبارها در این شرایط به صرفه و صلاح نیست. همانطور برخی از خریدهای صورت گرفته نیز منطبق بر نیازمندهای نبوده است.

وی گفت: برنامه ریزی ما این است که اگر وسیله ای خریداری شود، نصب و راه اندازی، آموزش های لازم و تضمین گارانتی توسط شرکت به طور مستقیم انجام شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: اینکه تجهیزاتی خریداری و در انبار دپو و نگهداری و مستهلک و از گارانتی خارج شده و بعد در جهت نصب و راه اندازی و آموزش، شرکت تابعه از ما درخواست وجه کند.

وی بیان داشت: این گونه سهل انگاری ها سبب می شود که ضرر و زیانی مجموعه تأمین شو و که علت این مسایل عدم برنامه ریزی دقیق است.

بنی احمد تاکید کرد: از این به بعد بنا داریم خرید های خود را بیش از پیش منطقی، معقول و نیازسنجی، اولویت بندی کنیم و برای وسیله ای هزینه کنیم که در جهت گشایش کار درمان مردم و به آن نیاز مبرم باشد.

وی بیان داشت: اولویت مدیریت خرید وسیله های است که تکنولوژی آنها بالاست، تسهیلات بهتری را برای مردم فراهم کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: دنبال ارائه مدل و الگو مناسب در راستای تامین نیازهای مدیریت درمان هستیم که این الگو را بتوانیم به کل کشور تعمیم دهیم.

انتهای پیام