دولت آیت الله رئیسی فرصت طلایی برای توسعه خوزستان/حمایت جبهه پایداری خوزستان از خلیلیان
دولت آیت الله رئیسی فرصت طلایی برای توسعه خوزستان/حمایت جبهه پایداری خوزستان از خلیلیان

به گزارش آوای دانشجو از خوزستان، کریم کریمی تبار مسئول جبهه پایداری استان خوزستان در نشست هفتگی جبهه پایداری خوزستان با اشاره به نقش معنویت در پیشرفت و اثرگزاری سیاسی اظهار داشت: امروز عرصه سیاست از معنویت و تدین خالی شده است و این بزرگترین چالش سیاست ورزی عصر ماست. وی افزود: در هر کنش […]

به گزارش آوای دانشجو از خوزستان، کریم کریمی تبار مسئول جبهه پایداری استان خوزستان در نشست هفتگی جبهه پایداری خوزستان با اشاره به نقش معنویت در پیشرفت و اثرگزاری سیاسی اظهار داشت: امروز عرصه سیاست از معنویت و تدین خالی شده است و این بزرگترین چالش سیاست ورزی عصر ماست.

وی افزود: در هر کنش اجتماعی یا سیاسی اگر مبانی دینی و قرانی و الهی تخطئه یا فراموش شود، غفلت و خسران پیش می اید. سیاست علوی مبتنی بر عدالت ، عقلانیت و خداباوری است.

مسئول جبهه پایداری خوزستان ادامه داد: برای اینکه در دام سیاست ورزی شیطانی که امروز به سکه رایج عرصه سیاست تبدیل شده است، نیافتیم باید خودمان را با سیاست علوی و مشی رهبری و امام ره تنظیم کنیم.

وی با گلایه از بداخلاقی رایج در سیاست بیان داشت: سهم خواهی و تخریب نیروهای انقلابی امروز به پیشانی فعالیت های سیاسیون تبدیل شده است و اینکه با تخریب نیروهای انقلابی بخواهیم به منصبی برسیم، خیلی بی ارزش است.
کریمی تبار تصریح کرد:جایگاه و اولویت جبهه پایداری، حمایت از جبهه انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی است.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم و شخص آیت الله رئیسی یک فرصت طلایی برای جهش انقلاب است و همه باید طبق فرامایش مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) به موفقیت این دولت کمک کنیم و این باور دینی و قلبی حاکم بر جبهه پایداری است، و در تایید و حمایت از تصمیمات دولت در استان خوزستان ذره ای شک نداریم و تا زمانی که این دولت در مسیر شهدا و ولایت فقیه است، در بالاترین سطح جامعه متدینین پشتیبانی می کند.

مسئول جبهه پایداری خوزستان بیان داشت: خوزستان با وجود ظرفیت های بالای اجتماعی و اقتصادی امروز میراث دار انبوهی از مشکلات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است و دولتمردان قبلی استان را به سمت بحران های اجتماعی و زیست محیطی سوق دادند.

وی با اشاره به اینکه جناب خلیلیان یکی از استاندارهای متدین و سالم و فسادستیز است، گفت: استاندار خوزستان در این مدت مقابل سهم خواهی برخی جریان ها ایستادگی کرده است که واقعا قابل تقدیر است ولی انتظار داریم در تغییر مدیران و بانیان وضع موجود که شایستگی و تخصص لازم را ندارند، تعلل نکنند و از طرفی در انتخاب برخی فرمانداران که در تراز دولت ضد فساد آیت الله رئیسی نیستند، تامل بیشتری کرده و از مشورت دلسوزان انقلابی بهره بگیرند.

کریمی تبار بیان داشت: در عرصه دولت داری در استان خوزستان در سالگرد پیروزی دولت آیت الله رئیسی نیاز داریم ارزیابی صورت گیرد و مدیران ناموفق کنار گذاشته شود و شایسته نیست پس از یکسال هنوز نیروهای انقلابی، در حوزه های گوناگون در گوشه رینگ باشند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: در دفاع از انقلاب و نیروهای انقلابی تعارف نداریم و اگر مدیری بخواهد در این دولت با فساد مبارزه نکند و برای محرومین دلسوزی نکند، حتما معرفی و اعلان عمومی خواهیم کرد.

انتهای پیام