فرهنگ نماز دستگاه ها را از آسیب های فرهنگی مصون می سازد
فرهنگ نماز دستگاه ها را از آسیب های فرهنگی مصون می سازد
رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به اهمیت نماز اول وقت در ایجاد طراوت اجتماعی گفت: یکی از گرفتاری های دنیای امروز، دوری از معنویت است و دنیای غرب امروز با بحران معنویت گریبانگیر است.

به گزارش آوای دانشجو خوزستان: سید موسی بلادیان عصر امروز در نشست ستاد اقامه نماز درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اهمیت برپایی نماز اول وقت در ادارات و دستگاه ها اظهار داشت: نماز یک معروف مهم و انسان ساز و نجات بخش برای بشریت است.

وی افزود: نماز سیر صعودی انسان را فراهم می کند و انسان هر چقدر با نماز انس گیرد، از پلشتی ها و بداخلاقی ها مصون می ماند. برای اینکه بتوانیم جامعه اسلامی و تمدنی داشته باشیم نیازمند فرهنگ نماز هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان تاکید کرد: یکی از گرفتاری های دنیای امروز، دوری از معنویت است و دنیای غرب امروز با بحران اجتماعی دست و پنجه نرم می کند که عامل آن حذف معنویت است. نشاط و سلامت جامعه در گرو ارتقای شاخص های معنویت است.

بلادیان اظهار داشت: دستگاه ها و ادارات باید به این فریضه مهم توجه ویژه داشته باشند و زمینه برگزاری نماز اول وقت را فراهم کنند تا کارکنان با رغبت زیادی در این مراسم معنوی شرکت نمایند .

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه ها باید پیشگام در نماز اول وقت باشند که این بزرگترین مشوق برای فرهنگ سازی در حوزه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز بر حضور مدیران تامین اجتماعی گفت: امیدواریم سازمان شما الگوی خوبی برای سایر سازمان ها و ادارات در امر برگزاری فریضه نماز باشد .

امیر حسین بنی احمدی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ زیربنای انقلاب اسلامی است و برای ترویج اخلاقیات در جامعه همه وظیفه اخلاقی داریم و برای جامعه سالم، نیاز به انسان معنوی داریم.

وی ادامه داد: برای حمایت و ترویج نماز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و این را وظیفه و رسالت انسانی و دینی خود می دانیم و برای ترویج معنویت در مراکز این مدیریت آمادگی همه نوع همکاری با این ستاد هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: نماز طراوت اجتماعی و اداری را تضمین می کند و اسیب های اداری را کاهش می دهد و باید بتوانیم این دستور الهی را به فرهنگ غالب دستگاه تبدیل کنیم.