اعزام کاروان ورزشی دختران دانشگاه به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور
اعزام کاروان ورزشی دختران دانشگاه به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از اعزام کاروان ورزشی دختران این دانشگاه به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.

دکتر بهبهانی دراین‌باره گفت: کاروان ورزشی دختران دانشگاه با حضور ۶۰ ورزشکار و در قالب تیم‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال‌، بدمینتون، تنیس روی میز، تکواندو و تیراندازی راهی این مسابقات شده‌ است که از ۱۷ تا ۲۶ تیرماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

دکتر بهبهانی، افزود: همچنین ۲۰ نفر از ورزشکاران دختر در قالب تیم‌های دوومیدانی، شنا و کاراته از ۲۲ تا ۲۶ تیرماه در این المپیاد فرهنگی ورزشی حضور می‌یابند.

وی دانشجویان اعزامی به این دوره از مسابقات را سفیران فرهنگی و ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز خواند و اظهار امیدواری کرد که دختران ورزشکار این دانشگاه نماینده‌ی شایسته‌ای در این دوره از مسابقات باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از حضور ۱۰۰ دانشگاه و موسسه‌ی آموزش عالی در این دوره از مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: کاروان ورزشی پسران دانشگاه نیز از ۲۷ تیرماه تا هفتم مردادماه به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

دکتر مکتبی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان اعزامی به پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور، عنوان کرد: آنچه برای ما مهم است نشاط و روحیه جوانمردی در دانشجویان است و امید است دانشجویان اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را در مسابقات مدنظر قرار دهند.