عکاسان صحنه هایی از انسجام و وحدت مردم ثبت کردند/ رسانه ها شجاعانه حادثه متروپل را پوشش دادند
عکاسان صحنه هایی از انسجام و وحدت مردم ثبت کردند/ رسانه ها شجاعانه حادثه متروپل را پوشش دادند
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: عکاسان و اصحاب رسانه که در حدود ۱۰ شبانه روز تلاش کردند شجاعانه به نمایش بگذارند.

به گزارش اوای دانشجو احمد خادم سیدالشهدا در آیین افتتاح نمایشگاه «آبادان، روایت همدلی» با تسلیت حادثه متروپل به خانواده جانباختگان اظهار کرد: امروز کار نمادین عکاسان و اصحاب رسانه که در حدود ۱۰ شبانه روز تلاش کردند به نمایش درآمده است.

وی افزود: عکاسان و رسانه ها در این شرایط بحرانی و خطری که هرلحظه آنها را تجدید میکرد در صحنه ماندند و به رسالت خود عمل کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه هرلحظه امکان داشت ساختمان ریزش کند، گفت: خبرنگاران ما در پیچیده ترین لحظه ها حضور داشتند و ما را به یاد حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز انداختند که در آنجا نیز یک عکاس خانم شجاعانه حضور داشت.

خادم سیدالشهدا ادامه داد: از ۳ محور کار جمع آوری آوار و تخلیه رو انجام می دادیم و رانندگان خودروهای سنگین با جان و دل کار می کردند.

وی افزود: علی رغم همه شیطنت ها صحنه های زیبایی از پای کار آمدن مردم وجود داشت که بی نظیر بود.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: یکی آب، یکی شربت، یکی قهوه و دیگری لباس و کلاه به رانندگان می داد.این صحنه های زیبا را عکاسان عزیز که نماد وحدت و انسجام مردم بود نمایش دادند.

خادم سیدالشهدا تصریح کرد: صحنه های ایثار بسیاری در حادثه متروپل اتفاق افتاد که نشان می داد مردم ایران چقدر به یکدیگر وابستگی دارند.