مشاور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در حوزه ادبیات پایداری منصوب شد
مشاور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در حوزه ادبیات پایداری منصوب شد
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان طی حکمی، نویسنده کتاب مورد تقدیر مقام معظم رهبری را به عنوان مشاور خود در ادبیات پایداری منصوب کرد.

به گزارش آوای دانشجو از اهواز، عبدالرضا سیفی معاون استاندار خوزستان در حاشیه مراسم بزرگداشت اثر ادبی”حوض خون ” که از سوی رهبری معظم انقلاب مورد تقدیر قرار گرفته بودند را به عنوان مشاور منصوب کردند.

معاون استاندار دراین باره اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم معارف است که برای عرصه های مختلف مدیریت کشور نیاز به این معارف داریم.وی افزود: نویسندگان متعهد و انقلابی رسالتی سنگین در بیان و استخراج این معارف دارند و اگر قدردان این خاطرات و موضوعات نباشیم، از دست خواهیم داد.

سیفی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یک پدیده استثنایی در تاریخ کشور است و کشوری با کمترین امکانات در مقابل دشمنی ایستاد که تا بن و دندان مجهز بوده و همه ابرقدرتمندان دنیا از آن حمایت می کردند.

وی افزود: جنگ را در حقیقت مردم پیش بردند و مردم با توکل بر خدا توانستند جنگی نامتقارن را به نفع ایران پایان دهند. این جنگ از نظر سوژه های ادبی و عاطفی دارای تنوع و تکثر بالایی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در نشست “تبار قلم” که در اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت نوشتن گفت: خوزستان در این حوزه بسیار غنی است و مجموعه های جوان و خلاقی در این بخش فعالیت دارند و به موضوعات و خاطرات دفاع مقدس می پردازند.

وی با اشاره به کتاب “حوض خون ” گفت:این اثر ثمره تلاش مجموعه نیروهای جوان و متعهد است بویژه خانم فاطمه سادات میرعالی که با قلمی زیبا و نگارشی شیوا به موضوعی بپردازند که تاحالا پرداخته نشده است.

سیفی گفت: موضوع و تلاش نیروهای فرهنگی برای این اثر قابل تقدیر است و الحمدالله رهبری معظم انقلاب نیز این کتاب را مورد تقدیر قرار دادند.گفتنی است

در پایان این مراسم ، خانم فاطمه سادات میرعالی نویسنده کتاب “حوض خون” را به عنوان مشاور معاونت سیاسی و اجتماعی در حوزه ادبیات پایداری منصوب شد.

انتهای پیام