جهاد دانشگاهی ارتباط‌دهنده دانشگاه‌ها و صنایع است
جهاد دانشگاهی ارتباط‌دهنده دانشگاه‌ها و صنایع است
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ضمن اعلام آمادگی افزایش ارتباط پارک با جهاد دانشگاهی گفت: ساختار جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه ارتباط‌دهنده بین دانشگاه‌ها، صنایع، جامعه و بسترهای پژوهشی که در سازمان‌های مختلف وجود دارد تعریف شده است.

محمد راضی‌جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی

اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از اوایل انقلاب اسلامی، به منظور اینکه اهدافی را به طور عمده در حوزه فرهنگی دنبال کند، تشکیل شد و این نهاد به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب فرهنگی مطرح بوده است.

وی افزود: در نهایت ساختار جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه ارتباط‌دهنده بین دانشگاه‌ها، صنایع، جامعه و بسترهای پژوهشی که در سازمان‌های مختلف وجود دارد تعریف شده است. در کنار فعالیت‌های فرهنگی که صورت می‌گیرد این مجموعه در حال حاضر اهداف مختلفی از جمله اسلامی شدن دانشگاه‌ها را پیگیری می‌کند و ترویج فرهنگ اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، ارتباط با صنعت، انجام امور آموزشی پژوهشی و خدماتی را از سوی جهاد دانشگاهی شاهد هستیم.

رئیس  پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: در سال‌های اخیر این ساختار در حوزه نیروی انسانی به خوبی تقویت شده است و فعالیت‌های موثری دارد به عنوان مثال در استان خوزستان، نهادی تاثیرگذار در زمینه آموزشی و ارائه خدمات پزشکی از جمله فعالیت در حوزه ناباروری و ارتباط با صنایع از جمله نفت، گاز و پتروشیمی است.

راضی جلالی ضمن اعلام آمادگی برای افزایش ارتباط پارک با جهاد دانشگاهی عنوان کرد: مجموعه پارک علم و فناوری خوزستان با سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ارتباطی تنگاتنگ و همسو و هم‌افزایی دارد و امیدواریم بتوانیم در کنار هم موثرتر باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که مثل همیشه در کنار هم به استان خوزستان خدمت و با توجه به شعار سال در حوزه دانش بنیان به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام