تامین اجتماعی خوزستان صدرصد هزینه های درمانی بیمارستان سینا را پرداخت می‌کند
تامین اجتماعی خوزستان صدرصد هزینه های درمانی بیمارستان سینا را پرداخت می‌کند
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: برای ارتقا سلامت مردم مناطق محروم، فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان سینا شهرستان کارون حذف شد.

امیرحسین بنی احمد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای دانشجو در اهواز، اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم و ایجاد عدالت درمانی جزو الوویت‌های اصلی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان است.

وی افزود: تمرکز زدایی از مراکز شهری و تقویت سلامت بیمه شدگان در حاشیه‌ها و مناطق کم برخوردار را در خوزستان شروع کردیم و در تلاش هستیم شاخص های سلامت را در این مناطق ارتقا دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت:  اردوهای جهادی جامعه پزشکی در این مناطق بویژه در مناطق شهرستان کوت عبدالله با حمایت این مدیریت درحال برگزاری است و از این گروه های جهادی با تمام توان حمایت می کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات حمایتی این مدیریت برای ارتقا سلامت در شهرستان کارون، رایگان کردن و حذف فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان سینا کارون  است.

بنی احمد اظهار داشت: برای نخستین بار با هدف حمایت از بیمه شدگان و ارتقا سلامت در مناطق محروم، براساس قرارداد صورت گرفته، بیمارستان سینا مانند سایر بیمارستان های ملکی این مدیریت، هیچ هزینه ی از بیمه شدگان دریافت نکرده و صدرصد رایگان خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام