وزیر نفت با جمعی از خانواده های شهدا در اهواز دیدار کرد
وزیر نفت با جمعی از خانواده های شهدا در اهواز دیدار کرد
جواد اوجی وزیر نفت جمعه شب با جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر نفت در این دیدار که به مناسبت هفته دولت برگزار شد گفت: در یک سال اخیر خدمات و توجه شایانی به خانواده شهدا شده که نسبت به سال‌های اخیر بی نظیر بوده است.

اوجی با اظهار خرسندی از دیدار با خانواده معظم شهدای اهواز افزود:خانواده‌ شهدا به‌واسطه شهیدان خود نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه من و همکارانم خدمت به خانواده شهدا است، ادامه داد : شهیدان وطن ناظر بر کار ما هستند از این رو چنانچه درخواست‌های خانواده شهدا را برطرف کنیم خداوند نیز از ما راضی خواهد بود.

وزیر نفت در این دیدار که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز حضور داشتند گفت: آغاز به‌کار این دولت با مشکلات زیادی همچون کسری بودجه همراه بود ولی با کمک خداوند و همراهی مردم این مشکلات در حال برطرف شدن است.

وی افزود: در یک سال اخیر ۳۵هزار نفر از نیروهای ایثارگر شاغل در مجموعه نفت تغییر وضعیت شده‌اند که این موضوع نشان از توجه وزارت نفت به جامعه ایثارگران است.

به گزارش ایرنا وزیر نفت برای شروع عملیات اجرایی سه طرح نفتی و افتتاح رسمی ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر نفت‌خیز مسجدسلیمان روز جمعه وارد اهواز شد.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، رسیدگی به درخواست و مشکلات مردم در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز از برنامه های یک روزه  جواد اوجی وزیر نفت به خوزستان بود.

وزیر نفت اسفندماه سال گذشته برای افتتاح اسکله های صادرات فرآورده های نفتی ماهشهر به خوزستان سفر کرده بود.