درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در اهواز به بهره‌برداری رسید
درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در اهواز به بهره‌برداری رسید
اهواز - ایرنا - درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در مجموعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز وابسته به سازمان تامین اجتماعی روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در آیین بهره‌برداری از این درمانگاه گفت: کارساخت و تجهیز این درمانگاه چهار سال طول کشید و با همت گروه فنی و مهندسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز و پیگیری برای تامین اعتبار آن تکمیل، و امروز در خدمت جامعه هدف تامین اجتماعی قرار گرفت.

دکتر امیرحسین بنی احمد افزود: با بهره‌برداری از این مرکز تخصصی ، خدمات درمانی مطلوب تری به بیمه شدگان فراهم و یکی از مطالبات جامعه هدف محقق ‌شد.

وی ادامه داد: برای تجهیز این درمانگاه که دارای بخش‌های تخصصی اطفال ، چشم ، جراحی ، قلب ، زنان و زایمان ، داخلی ، گوش و حلق و بینی ، داروخانه و طب اورژانس است ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بنی احمد به محل اقامت پزشکان مقیم بیمارستان امیرالمومنین (ع) و درمانگاه تخصصی اشاره کرد و گفت:برای مراقبت بهتر از بیماران و در دسترس بودن پزشکان و ارایه خدمات فوری  به بیماران بستری ، محل اقامت پزشکان مقیم ، دوباره به داخل این بیمارستان انتقال داده شد.

در آیین افتتاح این درمانگاه تخصصی آیت اله محسن حیدری یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، سیدکریم حسینی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان حضور داشتند.

به گزارش ایرنا حدود ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.