دیدار مردمی سرپرست فرمانداری اهواز با اهالی سطح منطقه در مسجد امیرالمومنین (ع)
   دیدار مردمی سرپرست فرمانداری اهواز با اهالی سطح منطقه در مسجد امیرالمومنین (ع)
در راستای ارج نهادن و اهمیت به خواسته ها و دیدگاه های شهروندان، دیدار مردمی با شهروندان با حضور سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز ، سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر و محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ و معاونین ایشان در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، در راستای رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان سرپرست فرمانداری اهواز بهمراه رئیس شورای اسلامی شهر اهواز و مدیر منطقه ۸ با حضور در مسجد امیرالمومنین علیه السلام از نزدیک به مشکلات اهالی کوی زمین شهری و مستغلات رسیدگی کردند .

در این جلسه موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز با تشکر از جدیت و پیگیری شهروندان در راستای مطالبه حقوق شهروندی خود افزود : اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید که با یک برنامه ریزی دقیق میتوان به رضایت شهروندی دست یافت .

در ادامه محمودی نماینده محترم مردم در شورای اسلامی شهر اهواز سخنانی را ایراد کرد و گفت : اعضای شورای شهر بعنوان نمایندگان جامعه شهروندی اهواز برای شنیدن و انتقال درخواست ها و مشکلات شهروندان به مسئولین شهری آمادگی کامل دارند و این امر را جزء وظایف خود می دانند .

وی افزود : تعامل بین شهرداری و شورای شهر برای رسیدگی به خواسته های شهروندان موجب سرعت بخشیدن به امر آبادانی و در نتیجه بالابردن سطح رفاه در جامعه می شود .

در ادامه این جلسه قنواتی مدیر منطقه ۸ ضمن شنیدن مسائل و مشکلات که شهروندان این محله با آن مواجه هستند ، به ارائه راهکارهای مورد نظر در جهت رفع موانع و مشکلات پرداخت و افزود: به نظر می رسد که بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان درخصوص آسفالت ، بهسازی معابر ، معضل فاضلاب شهری ، پرونده های ساختمانی ، مشکلات خیابان چهل متری و .. در محله زمین شهری و مستغلات می باشد .

وی اظهار داشت : شهرداری ها بعنوان یک ارگان خدماتی در جهت آبادانی و ایجاد محیطی مطلوب در راستای بالابردن سطح رفاه اجتماعی جامعه فعالیت می کنند و شهروندان برای رسیدن به این هدف باید با شهرداری ها تعامل داشته باشند.

در این دیدار شهروندان درخواست های خود را مطرح و دستورات لازم جهت رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان در دستور کار قرار گرفت .