ایجاد ۱۰ رشته گرایش جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز
ایجاد ۱۰ رشته گرایش جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از اضافه شدن ۱۰ رشته گرایش جدید در این دانشگاه در راستای اجرای سند آمایش آموزش عالی خبر داد.

دکتر رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح آمایش وزارت علوم، اظهار کرد: در مورد طرح آمایش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این طرح در حال حاضر در دست اقدام بوده و در بحث آموزش قرار است رشته‌های پرکاربرد و تقاضامحور در دانشگاه شهید چمران اهواز تقویت و رشته‌ها با ماموریت دانشگاه و نیاز منطقه‌ای هماهنگ شوند.   

وی در خصوص حذف یا اضافه شدن رشته‌ها در سال تحصیلی جدید، افزود: در دانشگاه شهید چمران اهواز حذف رشته تحصیلی نداشته‌ایم اما رشته‌ها و گرایش‌های جدیدی در مقطع کارشناسی ارشد افزوده شده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه در راستای اجرای سند آمایش آموزش عالی ۱۰ رشته گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه اضافه شده‌اند، گفت: حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، آموزش ریاضی، معماری، مهندسی علوم آب، هواشناسی کشاورزی، هیدروانفورماتیک، محیط زیست-گرایش منابع آب و ارتباط تصویری، رشته گرایش‌های جدیدی هستند که به تازگی به این دانشگاه اضافه شده‌اند.

انتهای پیام