مدیران خوزستان با روحیه جهادی وارد میدان کار شوند/خواص در برابر شرایط فتنه سکوت نکنند
مدیران خوزستان با روحیه جهادی وارد میدان کار شوند/خواص در برابر شرایط فتنه سکوت نکنند
مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: کوت خواص و مدیران یکی از پیچیدگی های عصر ماست و متاسفانه مدیر و خواص در شرایط فتنه گون به جای روشنگری و تبیین مواضع انقلاب دچار عافیت طلبی می شوند و این خطای نابخشودنی است.

به گزارش آوای دانشجو در اهواز، سومین نشست ماهانه اعضای جبهه پایداری خوزستان با حضور شورای مرکزی این دفتر در محل این حزب در اهواز برگزار شد.

در این نشست، کریم رضا دوست جامعه شناس در باره اهمیت کار انقلابی گری و ترسیم ابعاد زیبای گفتمان انقلاب از جمله وجوه استقلال ، ازادی و عدالت صحبت و اظهار داشتند: گفتمان عدالت دارای ابعاد زیبا و جذابی است باید بتوانیم این ابعاد را به جامعه بویژه دانشگاهیان ارائه دهیم.

وی افزود: گفتمان انقلاب در مظلومیت است و مسئولان برای بسط و تسری این گفتمان تلاش ویژه ی ندارند و این درصورتی است که دشمنان انقلاب برای اینکه در مسیر انقلاب سنگ اندازی کنند، با استفاده از ابزار رسانه دنبال توقف قطار انقلاب هستند.

منصور امین دیگر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان درباره حضور مستمر جریان انقلاب در جامعه و ارتباط با بدنه مردم تاکید و گفت: نمی توان درباره حجمه دشمن بی تفاوت ایستاد و انتظار از دولت انقلابی این است که با تلاش مستمر گفتمان انقلاب را معرفی و توسعه دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فائز فائزی مسئول فرهنگی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان تاکید کرد: دشمن برای مقابله با پیشرفت کشور سرمایه گذاری کرده است و این فتنه های اخیر برای اسیب به پیشرفت علمی کشور است.

وی افزود: اتصال به قران و ولایت فقیه رمز غلبه بر دشمنان است و باید فضای کشور را با کار فرهنگی تمیز که مورد تاکید رهبری انقلاب است، دربرابر اسیب های فرهنگی مصون سازیم.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: برای اینکه راه فتنه را بست، باید جهاد تببین در دستور کار همه دستگاها باشد. جهاد تببین با کار انقلابی و جهادی و قران محوری شکل می گیرد.

جبار سعیدواری مسئول کمیته سیاسی جبهه پایداری خوزستان در ادامه به مساله کار فرهنگی مردم محور تاکید و بیان داشت: برای اینکه جامعه نبوی داشته باشیم باید به سمت روشهای دین محور و عالمانه حرکت کنیم.

درپایان کریم کریمی تبار مسئول جبهه پایداری خوزستان با اشاره به تشکیل مستمر جلسات شورای مرکزی پایداری انقلاب اسلامی در دفتر این حزب گفت: جبهه پایداری برای بسط گفتمان انقلاب و ایستادگی مقابله فتنه های پیش رو برنامه ریزی اجتماعی و فرهنگی کرده است.

وی افزود: سکوت خواص و مدیران یکی از پیچیدگی های عصر ماست و متاسفانه مدیر و خواص در شرایط فتنه گون به جای روشنگری و تبیین مواضع انقلاب دچار عافیت طلبی می شوند و این خطای نابخشودنی است.

این فعال سیاسی خطاب به مسئولان و مدیران استانی تاکید کرد: مدیران در استان تحرک و کار جهادی را باید در دستور کار قرار بدهند و اینگونه نباشد که هنوز پس از یکسال از دولت مردمی و انقلابی حضرت ایت الله رئیسی در برخی از بخش ها مردم تفاوت رویکرد را احساس نکنند.

کریمی تبار به جلسه تدبر در قران جبهه پایداری اشاره و گفت: یکی از خلاهای فرهنگی جامعه امروز ما فراموش قران و مسجد در فعالیت های سیاسی و فرهنگی است. برای اینکه جامعه توحیدی شکل گیرد،باید قران و مسجد اولویت اول جامعه باشد.

وی گفت: قران و مسجد به عنوان عظیم ترین داشته های فرهنگی دین اسلام اکنون در جامعه کم رنگ و گمشده هستند و نیاز داریم برای اینکه برکت به جامعه برگردد و فعالیت های سیاسی ما در بین مردم موثر واقع شود، به سمت قران و مسجد حرکت کنیم.

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: جلسات تدبر در قران که با تفسیر موضوعی همراه است با حضور فعالان سیاسی و فرهنگی به شکل هفتگی در خوزستان برگزار می شود.

انتهای پیام/