مسئول‌ جدید بسیج دانشجویی دانشگاه نفت منصوب شد
مسئول‌ جدید بسیج دانشجویی دانشگاه نفت منصوب شد
علی صنیعی دانشجوی دانشگاه نفت با حکم فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نفت منصوب شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای دانشجو از اهواز، کریم سلحشور رئیس دانشگاه صنعت نفت در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نفت که در دانشکده نفت اهواز برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دانشجویی مهم ترین تشکلی است که وظیفه پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی و تربیت دانشجویان جهت تاثیر گذاری حداکثری در فضای دانشگاه و جامعه را بر عهده دارد.

وی افزود: مهم ترین زمینه فعالیت بسیج دانشجویی، حیطه فرهنگی می باشد که امروزه و با توجه به شرایط کشور نیاز به فعالیت در این زمینه بیش از پیش احساس می‌شود.
رئیس دانشگاه نفت با اشاره به حمایت دانشگاه از حوزه فرهنگی و تشکل های دانشجویی گفت: برای رسیدن به دانشگاه تمدن ساز آماده همه نوع همکاری هستیم.

در ادامه علیرضا پورحسن جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان با تشکر از فعالیتهای مسول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه نفت بیان داشت: «مطالبه‌گری» ویژگی مهم فعالان بسیجی است و برای تحقق آرمان‌ها نیاز به مطالبه گری داریم.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری باید با حفظ حرمت‌ها و پرهیز از تشویش صورت گیرد، خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: شما عزیزان باید با بیان گویا، صریح و بی‌واهمه مطالبه‌گری نمایید و افراد مسؤول نیز باید پاسخگو باشند.

جانشین بسیج دانشجویی خوزستان گفت: کار ویژه بسیج دانشجویی پیگیری و حل مسائل بومی استان و نقش آفرینی در مسائل ملی از طریق رویکرد مسئله محور و ریشه‌یابی است. توجه به فضای سیاسی و اقتصادی و مطالبه‌گری دانشجویی می‌تواند راهگشای بسیاری از دغدغه‌های مسوولان باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت کرسی آزاد اندیشی گفت: از بستر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی که یکی از مطالبات جدی و بر زمین مانده مقام معظم رهبری است همچنین در تریبون آزاد و مناظرات در موضوعات مختلف می‌توان راهکارها و پیشنهادهای مختلفی را احصا کرد که این توقع وجود دارد مسوولان دانشگاه نه تنها مانع برگزاری این گونه مجالس نباشند بلکه خود در موضع مطالبه‌گر و همراه برای برگزاری اینگونه مراسم باشند.

پورحسن تصریح کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب ما به تمدن نوین اسلامی برسد باید کارهای فرهنگی را بدون وقفه و با تلاش مضاعف ادامه دهیم تا در طول سال‌های آینده این مهم محقق شود.

علی صنیعی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه نفت با اشاره به اهمیت نقش آفرینی بسیج در همه عرصه افزود: از جمله مهمترین تشکل هایی که توانایی تاثیر گزاری در قشر جوان را دارد ، بسیج دانشجویی است.

وی بیان داشت: در شرایط فعلی کشور که دانشگاه تحت شدیدترین حملات رسانه ای از طرف دشمن قرار گرفته ، وظایف بسیج دانشجویی در تمام امور سنگین تر و مهم تر شده است و بایستی شاهد نقش آفرینی حداکثری این تشکل مقدس که ادامه دهنده راه شهداست باشیم.

این دانشجوی فعال دانشگاه نفت بیان داشت: بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعت نفت تعاملات سازنده ای با مسئولین دانشگاهی و مسئولین وزارت نفت داشته و دارد و این تعامل در راستای بهبود فضای دانشگاه و بهبود شرایط دانشجویان بوده است.
انتهای پیام