کارت زرد بسیج دانشجویی دانشگاه نفت به اوجی
کارت زرد بسیج دانشجویی دانشگاه نفت به اوجی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نفت با اشاره به تاثیر دانشگاه صنعت نفت در پویایی مجموعه نفت گفت: مسئولان نفت با وجود درخواست مکرر دانشجویان در جمع جامعه دانشگاه نفت حضور پیدا نمی کنند.

علی صنیعی در گفت وگو با اوای دانشجو اظهار داشت: دانشگاه صنعت نفت یکی از دانشگاه های راهبردی کشور است که دارای ۴ دانشکده در شهرهای اهواز و آبادان و محمودآباد مازندان وتهران است.

وی افزود: با توجه به اینکه این استان خوزستان قطب انرژی و قلب حقیقی صنعت نفت است، ستاد اصلی این دانشگاه در خوزستان وآبادان مستقر است که نیازهای دانشگاه در بخش فنی و صنعتی در طی ۸ دهه گذشته تامین کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت ادامه داد: دولت روحانی در ۸ سال گذشته به شکل عمدی و با هدف تضعیف صنعت نفت و از بین بردن استقلال و پایداری صنعت نفت در مقابل تحریم های ظالمانه، به دستور شخص زنگنه دانشگاه را تضعیف و با بی ادبانه ترین شکل ممکن دانشگاه را از مرجعیت علمی تنزل داد.

 وی بیان داشت: زنگنه اصولا با دانشگاه و استقلال علمی و توانمندسازی مجموعه نفت تقابل داشت و می دانست برای اینکه صنعت نفت را وابسته به غرب سازد باید دانشگاه را نابود کند، برای همین در ۸سال دولت روحانی، زنگنه شدیدترین تحریم ها را علیه دانشگاه صنعت نفت اعمال کرد.

صنیعی گفت: پس از روی کار آمدن دولت مردمی و عدالم محور حضرت ایت الله رئیسی و انتخاب وزیر جدید نفت، امید به مجموعه دانشگاه برگشت و الحمدلله بخش زیادی از خسارتهای زنگنه جبران شد و البته با نقطه مطلوب فاصله است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: با وجود حمایت های وزارت نفت و آقای اوجی که از دانش آموختگان این دانشگاه است، متاسفانه مسئولا وزارت نفت با وجود پیگیری ها در دانشگاه نفت حاضر نمی شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت ادامه داد: برای ما جای سوال و البته تعجب است که چرا مسئولان و از جمله وزیر نفت با وجود حضور در خوزستان، حاضر نمی شود به سوالات دانشجویان نفت پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: مطالبه گری و پرسش گری حق مسلم دانشجویان است و پذیرفتنی نیست که وزیر نفت و سایر مجموعه های نفتی بویژه مستقر در خوزستان از حضور در جمع دانشجویان هراس داشته باشند.

انتهای پیام