توسعه ورزش دانشگاهی جزو اولویت دانشگاه است/ آمادگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برای کمک به توسعه فضاهای سبز ورزشی
توسعه ورزش دانشگاهی جزو اولویت دانشگاه است/ آمادگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برای کمک به توسعه فضاهای سبز ورزشی
رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: دانشگاه توانمندی فنی لازم برای حمایت و‌ توسعه فضاهای ورزشی استان را دارد.


به گزارش خبرگزاری آوای دانشجو از اهواز، جمال فیاضی رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: ورزش و نشاط و شور جوانی لازمه سبک زندگی دانشجویی است.
وی بیان داشت: ورزش و تحصیل و تهذیب ۳ راهبردی است که رهبری انقلاب برای یک دانشجوی موفق و موثر برشمردند.
رییس دانشگاه کشاورزی منابع طبیعی خوزستان با اشاره به تفاهم نامه مشترک دانشگاه با اداره کل ورزش و جوانان گفت: این دانشگاه جز دانشگاه های تخصصی در حوزه کشاورزی و فضای سبز و توسعه روستایی است و میتواند نیازهای استان را در این بخش‌ها تامین سازد.
فیاضی ادامه داد: یکی از چالش‌های حوزه ورزش در خوزستان نحوه حفظ پوشش سبز زمین های ورزشی و نگهداری این فضاها است که سالیانه هزینه‌های بالای را به خود اختصاص می‌دهد.
این استاد دانشگاه گفت: طی تفاهم‌نامه بین دو دستگاه مقرر شد انجام و ارائه خدمات مشورتی و آموزشی در رابطه با طرح‌های تحقیقاتی درباره کاشت و نگه‌داری زمین‌های چمن طبیعی و فضای سبز نواحی گرمسیری صورت گیرد
حمید بنی تمیم در نشست مشترک با اعضای هیات رییسه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با تقدیر از اقدامات این دانشگاه در توسعه فضای ورزشی اظهار داشت: توسعه ورزش دانشگاهی یکی از اولویت های این اداره کل است.
وی افزود: برای توسعه و نگهداری فضاها و اماکن ورزشی در دانشگاه کشاورزی خوزستان آمادگی لازم داریم و هر اندازه این حوزه و ورزش دانشجویی تقویت شود، ورزش استان رشد و‌ ارتقا پیدا می‌کند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد : دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان یکی از دانشگاههای اثرگذار در منطقه است و در بخش توسعه ورزش محلی و روستایی نیز بواسطه رشته های تحصیلی و ظرفیت علمی که دارد ،می‌تواند به ورزش استان کمک کند.
بنی تمیم گفت: توسعه مشارکت داوطلبانه‌ی جوانان به ویژه در مناطق روستایی، توانمندسازی جوانان در زمینه‌های مهارت زندگی، اشتغال و کارآفرینی از دیگر ظرفیت‌های دانشگاهی در حوزه جوانان است که این دانشگاه می‌تواند به رسیدن به انسان و جامعه سالم در خوزستان کمک کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای حمایت و توسعه ورزش دانشگاهی رویدادهای مشترک دانشگاهی با همکاری مراکز آموزش عالی خوزستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام