همایش «عمار انقلاب» پاسداشت علامه مصباح در شهرهای خوزستان برگزار می‌شود
همایش «عمار انقلاب» پاسداشت علامه مصباح در شهرهای خوزستان برگزار می‌شود
مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان گفت: برای پاسداشت دومین سالگرد رحلت علامه مصباح ۱۵ سلسله همایش با عنوان «عمار انقلاب» شهرهای استان برگزار می‌شود.

کریم کریمی تبار در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: حضرت علامه مصباح یکی از استوانه های فکری انقلاب اسلامی است که با فکر و اندیشه و نوآوری های خود خدمات ارزنده به اسلام و انقلاب داشتند.
وی افزود: معنویت، نوآوری و دین داری و ولایت مداری از اصول و سلوک منحصر به فرد علامه بودند که در اندیشه و بیش از یکصد اثر برجسته ایشان نمایان است.
مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان ‌ادامه داد: جامعه برای رشد و تعالی نیاز به اندیشه متعالی علامه است و برای اینکه بر ناتوی فرهنگی غرب غلبه پیدا کنیم، نیاز به تجهیز جامعه به افکار دینی و اسلامی است که در کتب علامه قابل یافت است.
این فعال فرهنگی و سیاسی گفت: باید بتوانیم فکر و ابتکارات فرهنگی و دینی علامه در جامعه تبیین و مسیر فکری ایشان در جامعه بیان شود.
وی با اشاره به سلسله برنامه های تبیینی در شهرهای خوزستان در دومین سالگرد ارتحال علامه و شهادت سردار سلیمانی گفت: در شهرهای اهواز، دزفول، شوشتر ، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، بندر امام‌ و بهبهان با حضور حجت الاسلام بی ریا عضو هیات علمی موسسه امام خمینی و شاگرد علامه مصباح برگزار می‌شود.
کریمی تبار تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته به همین منظور ۱۵ عنوان نشست مردمی ۱۲ و۱۳ دی ماه با حضور حجت الاسلام بی ریا برگزار می‌شود.