واگذاری رایگان املاک به مردم/۱۳۵ هزار زمین غصب شده از سوی پهلوی به مردم واگذار شد
واگذاری رایگان املاک به مردم/۱۳۵ هزار زمین غصب شده از سوی پهلوی به مردم واگذار شد
مدیر کل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به واگذاری ۲۲هزار سند املاک به مردم گفت: برای حمایت از مستضعفان بیش از ۱۳۵ هزار ملک ملت که توسط پهلوی غصب شده بود، به مردم برگردانده شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای خوزستان از اهواز، امیر علی اوسط مدیر کل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور در حاشیه بازدید از اقدامات بنیاد در خوزستان اظهار داشت: پیام اصلی ۲۲ بهمن، رهایی از اسارت یک خاندان فساد و زورگو و رهایی ملت به دست خود است.
وی با اشاره به نقش مردم و اتحاد و همدلی در غلبه بر مشکلات افزود: در طول ۴۴ سال گذشته مردم حافظان اصلی نظام بودند و خدمت بی منت و شبانه روز لیاقت این مردم است.
مدیر امور استان های بنیاد مستضعفان کشور بیان داشت: دهه فجر ۴۴نشانه روشن از پیروزی حق بر باطل است و این وعده تغییر ناپذیر الهی است و در این مدت دشمنان داخلی و خارجی بسیار تلاش کردند که به این انقلاب خدشه وارد کنند ولی روح امام حسین و شهدا اجازه آسیب را ندادند.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی سیاست های قطعی بنیاد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، واگذاری املاک ملت که توسط سلسله منحوس پهلوی غصب شدند، به مردم است.
وی افزود: این اموال و املاک امانت های است که بنیاد متولی آنها است که در دوره پهلوی از مردم مستضعف به زور و به ناحق تصرف شده و اکنون در دوره اخیر با سرعت مناسبی در حال واگذاری رایگان این املاک به صاحبان حقیقی این اراضی هستیم.
مسئول امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد کشور ادامه داد: در این راستا اخیر جشن واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند به مردم محروم و مستضعف برگزار شد که از زحمات ریاست عالی بنیاد و رییس سازمان اموال و املاک بی نهایت سپاسگزاریم.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در یک کار شیرین و جهادی بیش از ۲۲ هزار سند در ۲۱ استان واگذار شد که در نوع خود و سطح گستردگی یک رکورد تحسین برانگیز در محرومیت زدایی بود.
اوسط افزود: استان خوزستان جزو اولویت های اصلی بنیاد مستضعفان است که در همین امسال بیش از یکصد واگذاری اراضی به مردم محروم شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، اقدامات سازنده و زیرساختی در تهیه رایگان زمین مورد نیاز مسکن ملی ، ساخت بیمارستان، بهداشتی، آموزشی، رفاهی، ورزشی و محرومیت زدایی در سفر ریاست عالی بنیاد به استان مصوب شده است، که می‌تواند در رفع محرومیت اثرگذار باشد.
انتهای پیام