نماینده ولی فقیه در خوزستان: جهاد تبیین در اولویت نخست فعالیتهای سیاسی و فرهنگی قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در خوزستان: جهاد تبیین در اولویت نخست فعالیتهای سیاسی و فرهنگی قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و گفتمان سازی برای آن تاکید کرد: جریان ها و فعالین سیاسی و اجتماعی به طور مستمر و هدفمند مسایل را در بین جوانان تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری آوای دانشجو خوزستان از اهواز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فر در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به مسأله جهاد تبیین اظهار داشت: تبیین و گره گشایی از اذهان وظیفه همیشگی و عمومی است.
وی با اشاره به فعالیت های شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در برگزاری نشست های جهاد تبیین در استان افزود: جهاد تبیین در اولویت نخست فعالیت های سیاسی و اجتماعی باید قرار گیرد و نباید این وظیفه به فراموشی سپرده شود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به لوازم جهاد تبیین گفت: شناسایی مشکلات و گره های ذهنی حقیقی مردم و پاسخگوی به این مسایل با زبان متناسب باید لحاظ شود.
وی درباره فعالیت های انتخاباتی جبهه پایداری نیز اظهار داشت: حضور و مشارکت بالا در همه ادوار انتخابات مهم و کلیدی است و تلاش اصلی باید جلب مشارکت بالای عموم مردم باشد.
حجت الاسلام موسوی فر تاکید کرد: همراهی و همدلی جریان های انقلابی با همدیگر و ارائه شاخص‌های انقلابی و پرهیز از تشتت و اختلاف دیگر مقوله کلیدی در امر انتخابات است.
در ادامه کریم کریمی تبار مسول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه محور حرکت جبهه ولایت است گفت: در دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی که مرهون خون شهدا ذره ی کوتاه نخواهیم آمد.
وی ادامه داد: توسعه مبانی انقلابی و دینی با بهره مندی از اندیشه امامین انقلاب و شهید مطهری و بهشتی و علامه مصباح نیاز اصلی امروز جامعه است و وجه همت جبهه حرکت در این مسیر است.
کریمی تبار بیان داشت: مسجد محوری و حرکت در مسیر احیا مساجد بعنوان پایگاه اصلی جریان انقلابی دیگر مسیر حرکت جبهه است.
این فعال سیاسی با اشاره به فعالیت‌های سازنده دولت سیزدهم اظهار داشت: حمایت از دولت آیت الله ریسیی به عنوان یک دولت انقلابی و ولایی در دستور کار جبهه است و به آن افتخار می‌کنیم.
وی افزود: سهم خواهی و بی تفاوتی به نیازهای جامعه و خودمحوری از آسیب های جریان های سیاسی کشور است که تلاش کردیم دامن جبهه آلوده این پلشتی ها نشود.
کریمی تبار تاکید کرد: در اغتشاشات پاییز با اینکه بسیاری از خواص سکوت کردند، جبهه تنها و بدون هیچ پشتیان دولتی و سازمانی با هزینه شخصی بالغ بر ۶۰ نشست جهاد تبیین در ۱۵ شهرستان خوزستان به شکل حضوری و مجازی برگزار کرد. در این نشست از اساتید و فعالین سیاسی بویژه موسسه حضرت امام خمینی ره استفاده شد.
مسول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به نشست های تبیینی جبهه در حوزه انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد: محور حرکت جبهه در بخش انتخابات ذیل منویات رهبری و نماینده ولی فقیه در استان است و ارائه شاخص های یک نماینده در تراز انقلاب و گفتمان سازی و وحدت حول ولایت چارچوب اصلی فعالیت جبهه است.
وی در پایان اظهار داشت: برای نخستین بار سلسله نشست‌های تدبر در قرآن با اساتید برجسته فلسفه و عرفان و متبحر در آیات الهی در خوزستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام