تقدیر از مددکار منتخب سال ۱۴۰۱ وزارت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان
تقدیر از مددکار منتخب سال ۱۴۰۱ وزارت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان
طی مراسمی از سید علی پورنگ نسب، مددکار نمونه و منتخب سال ۱۴۰۱ صنعت نفت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه ( ۱ اسفند ۱۴۰۱) در ساختمان شماره دو شرکت در خرمشهر و با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، سید محمد جواد هاشمی نژاد سرپرست مدیریت منابع انسانی، امید نصیری رئیس روابط عمومی، رحمان توکلی فرمانده پایگاه بسیج و جمعی از روسای مدیریت منابع انسانی از زحمات سید علی پورنگ نسب کارشناس ارشد روابط کار و مددکاری اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در ابتدای این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی ضمن تبریک به آقای پورنگ نسب بابت خدمات ایشان و عنوان کسب مددکار نمونه صنعت نفت بر اهمیت و احتمام بیش از پیش این واحد به معلولین و مددکاران شرکت تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت واحد مددکاری، جهت بهبود، ارتقاء عملکرد و رسیدن به اهداف مطلوب باید با تزریق نیروهای بیشتر بیش از پیش تقویت شود.

وی عملکرد واحد منابع انسانی، روابط کار و مددکاری اجتماعی را رضایت بخش دانست و تصریح کرد: ما باید سعی و تلاشمان را در راستای کسب نتیجه و هدفی که مشخص کردیم، انجام داده و اهداف مان را جهت راندمان بیشتر توسعه و ترقی دهیم.

در ادامه این جلسه سید محمد جواد هاشمی نژاد سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل محترم در خصوص پیگیری ها و توجه به امر آموزش و منابع انسانی و حل مشکلات پرسنل افزود: با تلاش و کوشش همکاران در واحد منابع انسانی، آموزش و مددکاری توانستیم علاوه بر آموزش و مشاوره نیروهای رسمی و قراردادی، نیروهای ارکان ثالث را هم در دوره های آموزشی شرکت داده و مشاوره های لازم را نیز برای این نیروها انجام دهیم.

هاشمی نژاد افزود، ضمن تبریک انتخاب آقای پورنگ نسب، تلاشهای رییس و کارکنان مددکاری را در ضمیمه توجه به حل مشکلات و مسائل پرسنل را ارزنده دانست و خواستار افزایش نیرو در این واحد و دیگر قسمتهای منابع انسانی شد.

 پیمان بوعلی رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی نیز گفت: همکاران ما در این واحد برای رسیدن به اهداف از جان و دل مایه می گذارند و اگر غیر از این باشد قطعا به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

بوعلی در ادامه به تشریح عملکرد روابط کار و مددکاری اجتماعی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه و به ارائه پیشنهادات و راهکارها جهت بهبود عملکرد این واحد در آینده پرداخت.

گفتنی است در پایان جلسه با اهدا لوح سپاس و هدیه از تلاشهای سید علی پورنگ نسب و انتخاب ایشان به عنوان مددکار نمونه وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر بعمل آمد.