توزیع ۸۰۰ بسته فرهنگی در ماه مبارک رمضان در شرکت نفت و گاز اروندان
توزیع ۸۰۰ بسته فرهنگی در ماه مبارک رمضان در شرکت نفت و گاز اروندان
بسته های فرهنگی و قرآنی بین کارکنان ستادی و مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،  امید نصیری رئیس روابط عمومی و ستاد اقامه نماز شرکت نفت و گاز اروندان گفت: هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ۸۰۰ بسته فرهنگی و قرآنی در مناطق ستادی و عملیاتی این شرکت توزیع شده است .

وی در این خصوص اظهار داشت: به منظور بهره برداری هر چه بیشتر از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و آشنایی هرچه بیشتر با معارف قرآن و اهل بیت(ع)، برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی برنامه ریزی و انجام شده است.

نصیری افزود: عظمت این ماه شریف آن قدر بزرگ است که باید با نهایت احترام از آن یاد کرد و هدف از توزیع این بسته های فرهنگی  و قرآنی را اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در ماه پربرکت رمضان خواند .

رئیس روابط عمومی و ستاد اقامه نماز شرکت نفت و گاز اروندان برگزاری محفل انس با قرآن در ماه رمضان را فرصتی مناسب برای انس با قرآن و درک مفاهیم این کلام آسمانی و عمل به فرامین آن دانست و اذعان داشت: با برنامه ریزی اداره روابط عمومی و واحد دارالقرآن شرکت جهت برگزاری دو محفل انس با قرآن کریم در شهرهای خرمشهر و هویزه و همچنین اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و عموم مردم شریف دشت آزادگان در سوسنگرد همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) را برگزار خواهیم کرد.