پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر
پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

دشمن‌ ‌راز‌ ‌پیروزی‌ ‌ما‌ ‌در‌ ‌خرمشهر‌ ‌و‌ ‌خرمشهرها‌ ‌را‌ ‌به‌ ‌چشم‌ ‌دید‌ ‌و‌ ‌فهمید‌ ‌این‌ ‌ملت‌ ‌اگر‌ ‌پرچم‌ ‌اسلام‌ ‌و‌ ‌ایمان‌ ‌را‌ ‌برافراشته‌ ‌نگهدارد،‌ ‌در‌ ‌همه‌ ‌میدانها‌ ‌پیروز‌ ‌خواهد‌ ‌شد؛‌
«مقام معظم رهبری»

سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت المقدس که رهبر فرزانه انقلاب از آن به نصر بزرگ یاد می کند، فرصتی است برای بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، یادآور حماسه ای است که همچون نگینی بر تارک مقاومت این مرز و بوم می درخشد. مقاومتی که با شهامت مادران و شیرزنان در تقدیم فرزندان خود در راه وطن و شجاعتشان در جبهه پشتیبانی و امداد عجین شده است. ایستادگی بزرگ مردانی که برای حفظ آب و خاک و آبرو، شانه به شانه نیروهای ارتش و سپاه به فرماندهی شهدای والامقامی همچون محمد جهان آرا، صیادشیرازی، حسن باقری، احمد کاظمی، علی هاشمی و… بغض و باروت را تحمل کردند تا خرمشهر، خرم بماند.

حماسه آزادسازی خرمشهر را نه فقط در روز سوم خرداد، که هر روز باید یادآوری کرد. بازخوانی این رخداد عظیم، ستایش رشادت های فرزندان ایران و تداوم ارزش های ناب دورانی است که در عملیاتی بی نظیر عبور از غیرممکن ها را ممکن ساخت تا خرمشهر خانه مقدسی باشد هم رتبه نام عملیاتش که باید با وضو وارد آن شد.

اینجانب به سهم خود بر ارواح طیبه شهدای همیشه جاوید فتح خرمشهر و خانواده های صبور آنان درود می فرستم و ضمن تبریک و تهنیت سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز به مردم شریف و ولایی این شهر و همچنین همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان، امیدوارم که در پرتو الطاف حضرت حق و به مدد هوش سرشار و دستان توانمند جوانان ایران اسلامی؛ مسیر تعالی، اقتدار و سربلندی کشور در تمامی عرصه های علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی سریعتر از گذشته پیموده شود.

عبدالله عذاری اهوازی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان