برگزاری مدرسه پائیزه در سد کرخه
برگزاری مدرسه پائیزه در سد کرخه
با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری دوره آموزشی مدرسه پائیزه آب و محیط زیست با رویکرد مهندسی سد سازمان آب و برق خوزستان در سد و نیروگاه کرخه در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان  محمدرضا یزدانی پور مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه با اعلام این خبر گفت : این رویداد به مدت ۵ روز از  ۲۰ لغایت ۲۵ آبان ماه ، به همت مدیریت نوآوری ، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان ، موسسه ی تحقیقات آب تهران ، روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان و واحد روابط عمومی و آموزش و پژوهش سد کرخه در سالن ولایت این سد برگزار می شود.

یزدانی پور افزود: در این رویداد آموزشی که با هدف آشنایی  و بالابردن سطح آگاهی دانشجویان و فارغ التحصیلان با آخرین تجربیات ، مباحث کاربردی و دانش فنی مرتبط با حوزه آب و محیط زیست با تمرکز بر مهندسی سد برگزار می گردد، جمعی از نخبگان علمی حوزه آب و محیط زیست دانشگاههای سراسر کشور حضور دارند.

وی بیان کرد : در ابتدای این دوره آموزشی عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق استان خوزستان ضمن تبیین اهمیت و نقش سدها در کنترل سیلاب ها و خشکسالی چند سال اخیر،انتقال تجربیات این دوران به دانشجویان را یک ضرورت معرفی کرد.

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه تصریح کرد: این رویداد بصورت برنامه ها و نشست های علمی همراه با هم اندیشی با متولیان حوزه آب و محیط زیست، بازدیدهای فنی از بدنه و تجهیزات سد و استفاده از نظرات شرکت کنندگان در حال اجرا می باشد