در اقدامی دیگر و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، با دستور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، قرارگاه آماد پشتیبانی خودروی سنگین این شرکت به منظور خدمت‌رسانی در ایام‌ اربعین در پایانه مرزی شلمچه مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان (جمعه ۱۹ مرداد۱۴۰۳)، در اقدامی دیگر و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت نفت و گاز اروندان با دستور مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل این شرکت، قرارگاه آماد پشتیبانی خودروی سنگین خود را در پایانه مرزی شلمچه مستقر کرد.

 این اقدام ارزشمند با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

ناصر فراهانی، سرپرست ترابری شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: از هفته گذشته ۱۳دستگاه از انواع ماشین‌آلات سنگین و سبک، از جمله جرثقیل، تانکر آب، لجن کش، کمپرسی، لیفتراک، کمرشکن و نظایر آن به همراه ۲۰ نفر نیروی انسانی متخصص، در پایانه مرزی شلمچه مستقر شده‌اند تا به کلیه مواکب و زائران عزیز خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: در راستای آماده‌سازی و تقویت زیرساخت‌های این مکان، اقداماتی همچون؛ آبرسانی، حمل زباله، تسطیح و بهسازی پارکینگ‌ها و محوطه مواکب و حمل و نقل کانکس مواکب صورت پذیرفته است.

مسئولیت اجتماعی، محور اصلی فعالیت‌های عام‌المنفعه شرکت اروندان

شایان ذکر است که شرکت نفت و گاز اروندان در سال گذشته نیز با ارائه خدمات مشابه، نشان از تعهد خود به مسئولیت‌های اجتماعی داشته است. استقرار قرارگاه پشتیبانی در شلمچه و در جنب موکب خدمات رسانی این شرکت در محوطه دو هکتاری این پایانه مرزی، علاوه بر تسهیل در خدمت‌رسانی به زائران، نمادی از همدلی و مشارکت این شرکت در ایجاد فضایی معنوی و آرام برای زائران اربعین حسینی است.