کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان آغاز به کار کرد
کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان آغاز به کار کرد
مسول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است. مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو راهبرد اساسی جبهه پایداری در انتخابات ۱۱اسفند۱۴۰۲ است.

کریم کریمی تبار در گفت‌وگو با آوای خوزستان در اهواز اظهار داشت: مردم سالاری دینی یکی از ابداعات برجسته امام خمینی در عرصه سیاسی است که زمینه حضور مردم در عرصه تصمیم گیری را فراهم ساخت.
وی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز مردم سالاری دینی بر خلاف دموکراسی های دیکتاتور مآب افزود: در نگاه امام ره، مردم نقش ویژه و حقیقی دارند و اینگونه نیستند که احزاب برخواسته از کانون های قدرت و ثروت تعیین کننده باشند.
مسول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: مردم سالاری دینی فضیلت محور است و افراد صالح متکی به رای مردم انتخاب می شوند و اینگونه نیست که مثل کشورهای غربی در پشت درهای بسته برای مردم تعیین تکلیف شود.
وی با اشاره به اشکالات موجود در قانون انتخابات اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب سال ۱۳۹۵  ، سیاستهای کلی انتخابات را ابلاغ کردند که در صورت نهایی شدن صدرصدی این سیاست ها بسیاری از نواقص انتخابات برطرف و شاهد انتخابات مشارکتی ، رقابتی و با نشاطی بیش از پیش خواهیم بود.
کریمی تبار تاکید داشت: در قاموس انقلاب اسلامی، رای مردم به مثابه حق الناس و امانت است و باید از آن در عرصه انتخابات به درستی صیانت شود و منتخبین نیز پاسدار این رای و اعتماد مردم باشند.
وی با اشاره به نقش مجموعه استانداری و جریان‌های سیاسی و رسانه هادر آگاهی بخشی تاکید کرد: در مردم سالاری دینی باید آگاهی و بینش عامه مردم تقویت شود و هر چه توده ها آگاه تر باشند، مردم سالاری دینی و انتخاب اصلح تحقق بیشتری خواهد یافت.
مسول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: نباید اجازه داد دستگاهها و کانون های قدرت و ثروت بر انتخاب مردم اثر بگذارند و افراد ناصالح و ناکارآمد را طوری دیگر جلوه سازند.
وی تاکید کرد: حضور مردم در وهله اول پشتوانه مقبولیت نظام و امنیت و اقتصاد و فرهنگ کشور است و از طرفی دیگر هر اندازه حضور آگاهانه باشد، افراد مومن و متعهد وارد عرصه می شوند و این می تواند زمینه حل مشکلات را فراهم سازد. پس مردم نباید حضور در انتخابات را بی تاثیر بدانند.
این فعال سیاسی افزود: مشارکت بالا راهبرد اول جبهه است و در کمیته انتخابات جبهه که متشکل از اساتید و نخبگان و اندیشه ورزان جوان است، راهبردهای افزایش مشارکت مردم هم اندیشی می شود.
وی گفت: در راهبرد دوم دنبال شناسایی افراد توانمند و اصلح و انقلابی هستیم که حرف اصیل مردم و انقلاب را بزند و حاضر به هزینه دادن باشد. ولایت مداری، انقلابی گری و جوان و مدیر و مدبر بودن برای ما شاخص است.
این فعال سیاسی اظهار داشت: اینکه انتخابات را به عرصه قومیتی و قوم گرایی و سهم دهی به کانون های قدرت و ثروت تنزل دهیم برای اینکه صرفا فرد مدنظر ما رای بیاورد، این مسیر را خیانت به مردم سالاری دینی می دانیم.
وی گفت: رویکرد هم ما تقویت جریان انقلابی و کمک به دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی است و در این مسیر از افراد و جریان‌های که انقلاب را تقویت کنند، حمایت کرده و حاضر به وحدت هستیم.
کریمی تبار با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان همزمان با دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خبرگان دارای اهمیت بالایی است و تلاش می کنیم افراد صالح و دارای مواضع روشن در دفاع از انقلاب را معرفی کنیم.
وی ادامه داد: مجلس یازدهم که به تعبیر رهبری معظم انقلاب، کارنامه روشنی در انقلابی گری دارد و در این یکسال مانده تلاش کند گرفتار حاشیه نشود و تا روز آخر مجلس،روحیه ساده زیستی و ارتباط با مردم را حفظ کنند.
مسول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: مجلس دوزادهم یک مجلس مهمی است و در این پیچ تاریخی نیاز به مجلس قوی و شجاع داریم.
وی ادامه داد: مردم با مشارکت بالا و با آگاهی لازم افراد جوان، انقلابی، ساده زیست، شفاف را انتخاب کنند و اجازه ندهند کسانی که در فتنه‌های اخیر ساکت بودند، دوباره کشور را به عرصه التماس و لبخند برگردانند.
گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
انتهای پیام