برگزاری نشست برخی اهالی رسانه، هیئت مدیره خانه مطبوعات با حضور معاون استاندار و مدیرکل ارشاد
برگزاری نشست برخی اهالی رسانه، هیئت مدیره خانه مطبوعات با حضور معاون استاندار و مدیرکل ارشاد
به گزارش روابط عمومي خانه مطبوعات خوزستان روزگذشته دوشنبه جلسه ای با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از مدیران و پیشکسوتان رسانه در محل اداره کل ارشاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات خوزستان روزگذشته دوشنبه جلسه ای با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از مدیران و پیشکسوتان رسانه در محل اداره کل ارشاد خوزستان برگزار شد.

حضور پیشکسوتان و ریش سفیدان در این جلسه سبب شد تا اخلاق و رعایت اصول اسلامی میان اهالی رسانه به یک اصل تبدیل شود.

در این نشست بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه رسانه ای استان خوزستان تاکید شد.

عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت اجرای قانون اظهارداشت: قانون و اساسنامه باید محور کار باشد و از طرفی خوزستان نیاز به همدلی و وحدت برای مطالبات اصلی مردم دارد.

وی افزود: خبرهایی که از خوزستان منتشر می‌شود غالبا منفی است و برای انتشار و انعکاس اخبار خوب و امیدوارکننده در این استان برنامه ریزی شود.

همچنین حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اداره کل ارشاد دخالتی در فعالیتهای صنفی ندارد نقش ارشاد را نقشی نظارتی خواند و هدف از این جلسه را بیان تمام دیدگاه های حاضران بیان کرد.

همچنین در این جلسه که پیرو حواشی پیش آمده اخیر در خانه مطبوعات برگزار شد حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و با تاکید بر توسعه و تحول در خوزستان از طریق ابزار رسانه بر ضرورت حرکت در مسیر همگرایی اتفاق نظر صورت گرفت.

در این جلسه حاضران متعهد شدند در تمام جلسات حضوری و فضای مجازی هیچ گونه مطلب توهین آمیزی علیه اعضا و مسئولان قبلی و فعلی بیان نکنند.

همچنین مُقرر گردید هیات مدیره بعد از انجام کلیه امور قانونی تغییر و تحول حساب و دفاتر در روز سه شنبه چهارده تیرماه سال جاری اقدام جهت ساماندهی، پالایش و رسیدگی به اعضایی که شرایط ادامه حضور در خانه مطبوعات را ندارند طبق اساسنامه انجام دهند و لیست را برای اداره کل ارشاد ارسال نموده و در این باره فصل الخطاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

بر اساس این گزارش طبق صورت جلسه ای که به امضای تمام حاضرین در جلسه رسید مقرر شد با نظارت اداره کل ارشاد، با توجه به لزوم نوشین امور خانه، مدیر سابق خانه مطبوعات یک فقره چک بانکی به مبلغ چهارصد میلیون ریال از حساب خانه مطبوعات جهت برگزاری مراسم پیشکسوتان تحویل مدیر عامل جدید خانه مطبوعات نماید.

جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.