انتخابات تنها مسیر تحول در کشور است/ دانشگاهیان امید آفرینی کنند
انتخابات تنها مسیر تحول در کشور است/ دانشگاهیان امید آفرینی کنند

به گزارش آوای دانشجو خوزستان از اهواز، سید محمد رضا شفیعی در همایش بزرگداشت ایام الله دهه فجر و عید مبعث در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار داشت: انقلاب و مبعث هر دو منشأ تحول است.وی افزود: انقلاب یک تحول اخلاقی و معنوی در ملت ایران بود و این تحول سرمنشا اصلی پیشرفتهای […]

به گزارش آوای دانشجو خوزستان از اهواز، سید محمد رضا شفیعی در همایش بزرگداشت ایام الله دهه فجر و عید مبعث در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار داشت: انقلاب و مبعث هر دو منشأ تحول است.
وی افزود: انقلاب یک تحول اخلاقی و معنوی در ملت ایران بود و این تحول سرمنشا اصلی پیشرفتهای کشور است. این تحول بنیادین یعنی از یک ملت ضعیف و تحقیر شده به ملت بزرگ و روحیه ما می توانیم رسیدیم.
حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: دوره پهلوی به ملت ایران القا شده بود که برای رشد و پیشرفت باید سرتاپا غربی باشیم و نوکری غرب را کنیم و این یک باور غالب در کشور بود، انقلاب این تصورات را شکست.
این استاد دانشگاه و حوزه گفت: کشور در دوره پهلوی وابسته و جیره خوار غرب بود و فقر و محرومیت کشور را گرفته بود و بالاتر از ملت روحیه تحول خواهی و استقلال طلبی را سرکوب کرده بودند.
وی گفت: دین باوری ملت ایران و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به رهبری امام خمینی ره توانست رژیم طاغوت را شکست دهد و امام خمینی ره عزت نفس و روحیه ایستادگی ملت ایران را بارور کرد.
حجت الاسلام شفیعی در جمع دانشجویان دانشگاه کشاورزی خوزستان بیان داشت: خواص و اساتید دانشگاه باید امید را تزریق کنند و ایجاد ناامیدی در بین دانشجویان به ضرر آینده کشور است.
وی اظهار داشت: راه تحول در کشور مسیر انتخابات است و قبل از انقلاب نیز امام خمینی ره در مصاحبه با خبرنگاران در پاریس، مسیر تحول را صندوق رای می دانست و باور داشت.
حجت الاسلام شفیعی اظهارداشت: امام نخستین اقدامی که پس از انقلاب انجام داد، رفراندوم بود و در طی این سالها بیش از ۴۰ بار رای دادیم.
وی گفت: بهترین مسیر برای اصلاح و اعتراض بی خیال شدن نیست و بی تفاوتی نیست بلکه بهترین راه اصلاح و تغییر صندوق رای و انتخابات است.
انتهای پیام