رهن خانه ۲هزار و۲۰۰ خانواده نیازمند خوزستانی از سوی خیریه ۱۴ معصوم (ع) تامین می‌شود
رهن خانه ۲هزار و۲۰۰ خانواده نیازمند خوزستانی از سوی خیریه ۱۴ معصوم (ع) تامین می‌شود
عضو هیات مدیره خیریه ۱۴ معصوم(ع) گفت: این انجمن در راستای حل مسأله مسکن خانواده های تحت پوشش این خیریه، هزینه رهن بیش از ۲ هزار خانواده را تامین می‌کند.


علیرضا ولی پور در گفت‌وگو با خبرنگار آوای دانشجو خوزستان در اهواز اظهار داشت: انجمن خیریه ۱۴ معصوم در بخش های مختلف نیازمندان را شناسایی و خدمات ارائه می‌دهد.
وی افزود: این خدمات در بخش های فرهنگی و آموزشی، اجتماعی و توانمندسازی است و یا در بخش تهیه لوازم زندگی و جهیزیه و مسکن نیاز یاری رسان هستیم.
مسئول روابط عمومی خیریه ۱۴ معصوم بیان داشت: گردهمایی فصلی خیرین اهواز و همایش گلریزان با مشارکت بالای خیرین در مدرسه نیایش برگزار شد که هدف از این همایش حل مسأله مسکن خانواده تحت پوشش بود.
وی درباره جزییات این همایش گفت: در این مراسم مبالغ جمع آوری شده از خیرین برای تامین مبلغ رهن مسکن ۲هزار و ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این خیریه استفاده می‌شود که این جمعیتی بیش از ۵هزار نفری است.
ولی پور ادامه داد:  این خانواده‌های نیازمند قبلاً شناسایی بوده و از سوی خیریه مبلغ اجاره تحت سالهای قبل پرداخت می‌شده است ولی برای اینکه این خانواده ها دغدغه اجاره منزل نداشته باشند، این خانه از سوی خیریه رهن کامل می شود.
انتهای پیام