اتهامات میرحسین موسوی به جمهوری  اسلامی را حتی دشمنان انقلاب به آن نسبت ندادند/ این اتهامات ریشه در  کینه‌ها دارد
اتهامات میرحسین موسوی به جمهوری  اسلامی را حتی دشمنان انقلاب به آن نسبت ندادند/ این اتهامات ریشه در  کینه‌ها دارد
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اتهاماتی که یکی از اصلی‌ترین سران فتنه به ایران اسلامی نسبت داد تا کنون هیچ دشمنی در تمام سالیان انقلاب نتوانسته نسبت دهد.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه اهواز ضمن محکوم کردن جنایات علیه شیعیان عزادار در نقاط مختلف دنیا، در رابطه با اظهارات اخیر یکی از سران فتنه ۱۳۸۸ اظهار کرد: اتهاماتی که یکی از اصلی‌ترین سران فتنه به ایران اسلامی نسبت داد تا کنون هیچ دشمنی در تمام سالیان انقلاب نتوانسته نسبت دهد. 

وی افزود: ریشه این اتهامات و این گونه انقلاب اسلامی را متهم کردن و به افتخارات ملی و اسلامی ما هجمه آوردن  همانند  چوب زدن یزید در شام و بر دندان‌های مبارک امام حسین (ع) است، آن‌ها اینگونه به شهدا اهانت می‌کنند. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تلفیق تاریخ گذشته با مسائل امروز، عنوان کرد: در روح پلید یزید، عقده‌ای نهفته بود و زبانه می‌کشید که او را به این فرومایگی وا داشت، کینه‌ای که از ابو سفیان و معاویه به او ارث رسیده بود. 

وی افزود: عقده‌ای که ضربات کمرشکن امیرالمؤمنین (ع) در بدر و احد و خیبر بر دل مشرکان و منافقان آن روز وارد کرده بود سبب شد که اینگونه از عمق جانشان نسبت به خاندان پیامبر (ص) جسارت کنند. 

موسوی‌فرد بیان کرد: عزیزان، اگر می‌بینید غرب‌گرایان و پادوهای استکبارجهانی اینگونه جسارت می‌کنند به جهت این است که طبق اقرار خودشان، هفت هزار میلیارد تریلیون در منطقه هزینه کردند اما شبانه مانند دزد وارد عراق شدند و همه چیدمان نقشه آمریکا و اسرائیل توسط رزمندگان انقلاب اسلامی بر هم ریخت. 

وی افزود: آتشی که حاج قاسم عزیز ما وسردار همدانی بزرگوار و هزاران رزمنده‌ی گمنام به جان آمریکا و اسرائیل انداختند خاموش‌شدنی نیست به همین دلیل مسلم بود که کینه‌شان را به این شکل ابراز کنند.

نماینده‌ ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر یزیدیان از آن خبط بزرگشان طَرفی بستند، این موجودهای پلید نیز جز نکبت و ننگ نصیبی نخواهند داشت، و می‌بینیم افتخاری که امروزه در دنیا نمایان است گرفتن پرچم اباعبدالله الحسین (ع) بر سر دست‌هاست. 

وی افزود: حداقل شش رئیس آمریکا آرزو داشتند که شعله‌های فروزان انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما دست‌نشانده‌های آن‌ها از قبل تا بعد از انقلاب، از رضاخان تا محمدرضا پهلوی و حتی صدام شکستی مفتضحانه در برابر ما خوردند، پس یقین بدانید مادامی که ما مطابق سنت الهی در کنار رهبرمان قرار بگیریم، همچنان، مشت محکمی بر دهان آنان خواهیم زد. 

انتهای پیام/