شهید چمران الگوی قابل تکثیر در دانشگاه‌های کشور است
شهید چمران الگوی قابل تکثیر در دانشگاه‌های کشور است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت شهید چمران را الگوی تمام نشدنی و تندیس زیبای علم و تعهد دانست و گفت: منش چمران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی جولای مفرد روز چهارشنبه در جمع اساتید با پاسداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران الگوی زیبا و تمام نشدنی از اخلاص و عمل و تابلوی زیبای تدین و فرزانگی است.

وی افزود: خروجی دانشگاه باید به قاعده چمران پرور باشد ضمن اینکه اساتید دانشمند و شهید مثل شهریاری چراغ راه و الگویی روشن برای دانشگاهها هستند.

حجت الاسلام جولای مفرد بیان کرد: علم، قدرت و اقتدار می آورد و امروز قدرت ما در عرصه موشکی، هوافضا و زیست فناوری تهدیدهای دشمن را بی‌اثر کرده است و این توانمندی‌های علمی از ایمان قوی برمی‌خیزد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بسیج اساتید، پایگاه چمران پروری در دانشگاه‌ها است و باید بتوان اساتید را در رسیدن به قله‌های علمی و اخلاقی راهبری کند.

وی با اشاره به نقش بسیج اساتید در توسعه معنویت در دانشگاه گفت: اسم و عنوان بسیج در هر مجموعه طنین انداز باشد، مایه امید و پیشرفت است.