قرارگاه رسانه ی اربعین در مبادی خروجی خوزستان برپا می‌شود/رسانه‌های متعهد مانع از بایکوت اربعین شوند
قرارگاه رسانه ی اربعین در مبادی خروجی خوزستان برپا می‌شود/رسانه‌های متعهد مانع از بایکوت اربعین شوند
نائب رئیس خانه مطبوعات خوزستان گفت: خانه مطبوعات برای پوشش رسانه ی راهپیمایی عظیم پیاده روی اربعین در مرزهای خروجی خوزستان قرارگاه رسانه‌ای راه اندازی می‌کند.

اکبر بهاری در گفت و گو با آوای خوزستان در اهواز اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم فرهنگی و انسان ساز که نقش تمدنی دارد، پیاده روی میلیونی اربعین است.
وی افزود: امپراطوری های رسانه ی دنیا که به کوچکترین مسأله بی ارزش در کشور ضریب می دهند، در حرکتی هماهنگی این پیاده روی میلیونی اربعین که از نظر تعداد، از نظر پشتیبانی و از نظر معنوی و تمدنی بی نظیر است، بایکوت می کنند.
نائب رئیس خانه مطبوعات خوزستان تاکید کرد: اینکه بیش از ۲۰ میلیون عاشق اهل بیت از کشورهای مختلف با یک وحدت و انسجام معنوی در امنیت کامل این کنگره عظیم را خلق کنند، به مانند پتکی است بر سر آموزه های غربی است که فردگرایی و پایان معنویت را ترویج می‌دهند.
این فعال رسانه ی بیان داشت: خانه مطبوعات برای انعکاس زیبایی ها و عظمت انسانی این حرکت، مثل سالهای قبل قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مبادی خروجی خوزستان با حضور اصحاب رسانه برپا می کند.
وی ادامه داد: با تصویب خانه مطبوعات همچنین سوگواره فیلم و عکس اربعین نیز برگزار می‌شود که آثار برجسته مورد تقدیر خانه قرار می گیرد.
انتهای پیام