کمیته حمایت از فلسطین در خوزستان اعلام موجودیت کرد
کمیته حمایت از فلسطین در خوزستان اعلام موجودیت کرد
نائب رئیس خانه مطبوعات خوزستان گفت: فلسطین مسأله اول و فراموش نشدنی امت اسلامی است و در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و تلاش برای نابودی غده سرطانی کمیته حمایت از فلسطین اعلام موجودیت کرد.

اکبر بهاری در گفت و گو با آوای خوزستان در اهواز اظهار داشت: فلسطین یک مسأله انسانی و اسلامی است و این روزها غده سرطانی با حمایت و پشتیبانی شیطان بزرگ به شکل وحشیانه در حال نسل کشی هستند.
وی افزود: نباید دربرابر این جنایت سکوت کرد و همه آحاد جامعه انسانی در قبال مسأله فلسطین مسولیت دارند و با صدای مظلومیت مردم غزه و کرانه باختری را فریاد بزنیم.
بهاری گفت: مردم فلسطین امروز پرچم مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار را بلند کرده است و توانسته است ضربه جبران ناپذیری به همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی وارد کند.
نایب رئیس خانه مطبوعات خوزستان گفت: دشمن با روایت سوگیرانه و وارونه رسانه ی دنبال عوض کردن جلاد و شهید است و کمیته فلسطین خانه مطبوعات خوزستان تلاش دارد در خنثی سازی این حربه به جبهه مقاومت کمک کند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته فلسطین در خوزستان بیان داشت: ایجاد همدلی و هم افزایی بین فعالان جریان مقاومت اسلامی، برگزاری جشنواره مقاومت، تجلیل از فعالان حوزه مبارزه با فلسطین، اعزام خبرنگار به کشورهای حوزه مقاومت، نشست های تخصصی در حوزه مقاومت از جمله برنامه های این کمیته است.
انتهای پیام