سخنرانی سید حسن نصرالله رژیم صهیونسیتی را در حالت تعلیق قرار داد
سخنرانی سید حسن نصرالله رژیم صهیونسیتی را در حالت تعلیق قرار داد
کارشناس مسایل غرب آسیا با اشاره به سخنرانی ۹۰دقیقه ی سید حسن نصرالله گفت:سید حسن نصرالله دشمن را در حالت ابهام و تعلیق قرار داد و دشمن الان درسر درگمی است که کی حزب‌الله حمله می‌کند و آیا اصلا ورود می‌کند یا نه؟

به گزارش آوای خوزستان از اهواز، حسن هانی زاده در نشست بررسی تحولات غزه در سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان خوزستان اظهارداشت: رژیم صهیونسیتی در این جنگ شکست جبران ناپذیری خورده است.

وی افزود: این رژیم الان از همه امکانات خود استفاده می کند تا یک دستاوردی را به دست بیاورد تا بتواند حیثیت نداشته خود را حفظ کند.

این کارشناس غرب آسیا گفت: این رژیم با رفتارهای وحشیانه خود دنبال نسل کشی و کوچاندن اجباری مردم غزه است تا بتواند این منطقه را از حماس بگیرد.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی یک حرکت بسیار دقیق و طراحی شده اطلاعاتی و نظامی بود که خود حماس طراحی کرده بود و آنقدر دقیق بود که دستگاهای پیچیده رژیم از شناسایی آن عاجز ماندند.

هانی زاده افزود: رژیم کودک کش اسرائیل برای حفظ خود نیاز به یک دستاورد به هر طریقی دارد و می بینیم الان بیمارستان، خبرنگار و آمبولانس را مورد هجمه قرار می‌دهد و هیچ پروتکلی را رعایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: جامعه رژیم صهیونسیتی یک جامعه چند تکه و شکننده است که با مشوق های مالی و رفاهی و امنیتی در شهرک ها جمع شدند و اکثرا دوتابعیتی هستند و این طوفان حماس آنها را مجبور به فرار کرده است و این آغاز فروپاشی رژیم است.

این کارشناس در جمع پرسنل بنیاد مستضعفان ادامه داد: ساکنین رژیم صهیونسیتی بیش‌از ۵۲ درصد زبان عبری نمی دانند و در صورت نداشتن امنیت فرار می‌کنند.

هانی زاده با اشاره صحبت های سید حسن نصرالله گفت: سید قهرمان در این صحبت ۹۰دقیقه ی مسایل و توان جبهه مقاومت را بیان کرد و خط و نشان را برای رژیم کشید

وی اظهار داشت که وارد جنگ شده است.وی گفت: سید حسن نصرالله دشمن را در حالت ابهام و تعلیق قرار داد و دشمن الان درسر درگمی است که کی حزب‌الله حمله می‌کند و آیا اصلا ورود می‌کند یا نه؟

هانی زاده ادامه داد: استفاده رژیم صهیونسیتی از سلاح های نامتعارف غیرمحتمل نیست و ممکن است برای پاکسازی غزه دست به نسل کشی بزند.