مقاومت غزه، گروههای مقاومت را خودباوری رساند
مقاومت غزه، گروههای مقاومت را خودباوری رساند
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: غزه اکنون در مظلومیت تمام است ولی روحیه جوانان و مادران و فرزندان مثال زدنی است و این روحیه را ما در دفاع مقدس دیدیم

به گزارش آوای دانشجو از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید امیر میرعلایی در نشستی تبیینی در جمع پرسنل سازمان اموال و املاک خوزستان با اشاره به روحیه بالای مردم غزه اظهار داشت: با وجود قساوت های رژیم صهیونسیتی، امروز شاهد رشد و بلوغ ملتهای مقاوم هستیم.
وی افزود: غزه و‌ مقاومت مردم بی پناه و‌گناه نوعی بیداری در دنیا ایجاد کرده است و کشورهای اروپایی علیه رژیم صهیونسیتی معترض شدند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امروز دفاع از مظلوم در همه دنیا فراگیر شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز به تفکر مقاومت اشاره و‌ اظهار داشت: اوایل دفاع مقدس نیز در کشور دو‌ نگاه وجود داشت، یک تفکر که امام ره پیگیری میکرد که تفکر مبارزه و مقاومت بود و یک تفکر بنی صدری که دنبال سازش و پذیرش بود.
میرعلایی ادامه داد: اوایل جنگ بنی صدر اعتقادی به دفاع نداشت و معتقد بود باید زمین و‌ خوزستان را واگذار کنیم بلکه بتوانیم در استحکامات لرستان دفاع کنیم. در طرف مقابل نگاه امام بود که باید بجنگیم که پس از تزریق این نگاه جوانان به فتوحات رسیدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز افزود: ثمره تفکر سازش را در مصر ببینید. مصر دست از مقاومت برداشت و سازش کرد. امروز ضعیف ترین کشور عربی که شبانه روز بخش عمده مردم مصر در قبرستان سپری می‌کنند.
این فرمانده بسیج گفت: امروز ایستادگی مردم غزه و وحشی گری رژیم صهیونسیتی یک فرصت مهمی برای تبیین تفکر مقاومت ایجاد کرده است . تا قبل از این ایام عده ی تصور می کردند دشمنی ما رژیم صهیونسیتی، دولتی و بخاطر نظام است ولی امروز دیدند این غده سرطانی ضد بشری است.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز ادامه داد: امروز دشمن بی اعتبار و بی آبرو شده است ولی ماشین تحریف صهیونیستی دنبال قلب ماجرا است که باید با تبیین مانع از تحریف حقیقت شد.
مسؤل دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: همه دنیا امروز به پا خواستند باید چهره صهیونیسم مسیحی و یهودی و حتی مسلمان را برملا کنیم و این نسل کشی ها یک درس یهودشناسی برای دنیا است. روحیه استکبار ستیزی را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: امام خمینی ره از همان آغاز نهضت، مخالفت خود را با یهود علنی کرد زیرا امام می دیدید که همه مصیبت جهان اسلام از سوی این رژیم سفاک است. جریان بهایی فرزند نامشروع این تفکر است.
میرعلایی ادامه داد: یهود ماهیت طغیان گری داد و دین یهود را تحریف کردند و دنبال حذف اسلام هستند.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز به جریان منافقانه برخی کشورها در قبال حمایت از فلسطین گفت: کشورها در دفاع از غزه صادق نیستند. امروز جنگنده اسراییلی در ترکیه سوختگیری می‌کند و یا عربستان مانع از حمله موشکی یمن به اسراییل می‌شود.
این فعال سیاسی ادامه داد: غزه اکنون در مظلومیت تمام است ولی روحیه جوانان و مادران و فرزندان مثال زدنی است و این روحیه را ما در دفاع مقدس دیدیم. کشوری که در شدیدترین شرایط تحریمی و اقتصادی است و همه زیرساخت و ۵۰ درصد منازل ش نابود شده، ولی طوفان الاقصی طراحی می‌کند که دشمن را زمین گیر می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز افزود: دیوار حایل اسرائیل حسگر دارد و عملا نفوذپذیر نیست ولی مجاهدین حماس نفوذ و اسیر می گیرند.
میرعلایی به توان نظامی بالای حماس و جریان مقاومت اشاره ‌و‌ گفت: حماس بیش‌از ۴۰ هزار نیروی نظامی دارد و تنها کمتر از چهار گردان وارد عملیات کرده و‌ سایر گروهها هنوز ورود جدی نکردند.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز گفت: صحنه جنگ ، صحنه حق و باطل است و جنگ مستضعفان و مستکبرین است و این تحولات فلسطین به تعبیر رهبری انقلاب کلید رمزآلود ظهور است.
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: از ثمرات ماندگار تحولات غزه، بیداری و خودباروری گروههای جهادی است و‌ کسی باور نمی کرد اسراییل نفوذ پذیر و قابل شکست باشد ولی امروز این رژیم جرات حمله نظامی را ندارد و بزدلانه با هواپیما می زند.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز گفت: رهبری انقلاب از همان ابتدا تاکید کردند این رژیم فروریخته است و ببینید برای مقابله با یک گروه جهادی سالها تحت اسارت ، همه رژیم‌های دنیا برای کمک به اسراییل بسیج شدند و بیش‌از ۴۸ فروند جنگنده آمریکا وارد عمل شدند و مجلس آمریکا بیش‌از ۱۲ میلیارد دلار کمکی مالی مصوب کرده است که اگر این کمک ها نبود الان اسراییل حذف شده بود.

میرعلایی تاکید کرد: اسراییل یک رژیم چندتکه و شکننده است که از اقصی نقاط دنیا جمع شدند و امروز که مورد حمله قرار گرفتند بیش‌از نیم‌ نفر از جمعیت ش آواره شده و شاهد مهاجرت معکوس در اسراییل هستیم.
انتهای پیام/۳۴۱