امیدافرینی و جهاد تبیین دو راهبرد برای مشارکت حداکثری در انتخابات است
امیدافرینی و جهاد تبیین دو راهبرد برای مشارکت حداکثری در انتخابات است
عضو هیات علمی موسسه آموزشی حضرت امام خمینی ره گفت: برای انتخابات با مشارکت حداکثری نیاز به امید آفرینی و جهاد تبیین است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خوزستان اظهار داشت: راهکار برای افزایش مشارکت در انتخابات، آمید آفرینی است.

وی با اشاره به نقشه دشمن در ناامید کردن مردم گفت: دشمن دنبال این محور است که مردم را ناامید کند و اینگونه القا کند که رای مردم تاثیری ندارد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی حضرت امام خمینی ره گفت: راهبرد تکمیلی امید آفرینی، جهاد تبیین است . باید اهمیت رای مردم در زندگی ، در آینده کشور گفته شود.

وی ادامه داد: عملکرد دولت با میزان مشارکت رابطه مستقیم دارد و‌ هر دولتی عملکرد قابل قبولی داشت مشارکت افزایش یافته است.

روانبخش افزود: مردم باید بدانیم که نتیجه انتخاب خوب و بد ما به خودمان برمیگردد و فرق می‌کند یک رییس جمهور انتخاب کنیم که هر روز دنبال رنگ محاسن و جکوزی و..باشد تا رییس جمهوری مثل رییسی که شبانه روز بین مردم است و از حضور در بین مردم هراس ندارد.

وی گفت: در دولت قبل روزانه بین ۷تا ۱۰ ساعت برق نداشتیم و گاز مکرر قطع می شد ولی در دوسال اخیر با وجود گرمای بالا قطعی برق و گاز نداشتیم.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: امروز نزدیک ۴ میلیون بشکه روزانه تولید نفت داریم که به راحتی صادر می‌کنیم که در دولت روحانی این به یک میلیون رسیده بود.

وی با اشاره به مسأله وحدت جریان انقلاب گفت: در انتخابات مجلس باید به افراد انقلابی و متخصص رای دهیم که در عزل و نصب ها دخالت نکند.