جبهه پایداری خوزستان لیست انتخاباتی ارائه می‌دهد/ نامزدها شفاف و براساس کارآمدی و انقلابی گری بررسی می‌شوند
جبهه پایداری خوزستان لیست انتخاباتی ارائه می‌دهد/ نامزدها شفاف و براساس کارآمدی و انقلابی گری بررسی می‌شوند
مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: جبهه پایداری براساس شاخص کارآمدی و انقلابی گری لیست انتخاباتی در خوزستان ارائه می‌شود.

کریم کریمی تبار در گفت‌وگو با آوای خوزستان گفت: انتخابات یک مقطع مهم و موثر و تحول آفرین در کشور است و اگر انتخابات پرشور و آگاهانه شکل گیرد، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
وی با تقدیر از رویکرد کلی و انقلابی مجلس یازدهم افزود: مردم به واسطه عملکرد ضعیف برخی از نمایندگان به نهاد انتخابات و صندوق رای بدبین هستند.
مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: برای انتخابات پرشور همه کسانی که مخاطب دارند باید پای کار بیایند و تا افراد قوی و موثر و مردم دار وارد قوه مقننه شوند.

وی گفت: انتخابات عرصه انتخاب گری است و عرصه تنظیم قدرت است و بی تفاوت بودن و سیاست زدایی و خنثی گرایی با روح انقلاب همخوانی ندارد. مجلس رکن مهمی است و تحولات اجتماعی و سیاسی در سطوح مختلف قدرت را دست کاری می‌کند.
کریمی تبار گفت: جبهه پایداری با تشکیل کمیته انتخاباتی با حضور کارشناسان خبره افراد و نامزدهای انتخاباتی را مورد ارزیابی قرار می دهند و براساس شاخص ها افراد متناسب با نیازهای کشور و استان را در قالب لیست واحد ارایه می‌شوند.
وی گفت: این لیست براساس سازوکارهای شفاف و مشخص بسته می‌شوند و آمادگی داریم از هر کسی و از هر ایده ی در این فرایند استفاده کنیم.
این فعال سیاسی گفت: تلاش داریم مبتنی بر ایده وحدت و انسجام سیاسی با همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی حول محور ولایت لیست مشترک ارائه دهیم و در ارایه لیست هم اگر به هر فرد توانمندی رسیدیم اعلام می کنیم و اگر در حوزه ی به فردی مبتنی بر شاخص ها نرسیدیم، معرفی نخواهیم کرد.
کریمی تبار گفت: به زودی افراد تایید صلاحیت شده برای مصاحبه و اخذ برنامه جهت حمایت جبهه پایداری به اهواز دعوت می‌شوند.
وی با انتقاد از برخی جریان های سیاسی گفت: افراد لیست بند که در پشت پرده و براساس زد و بند و شاخص های مبهم و غلطی همچون داشتن پشتوانه ستاد انتخاباتی، پشتوانه مالی و پشتوانه قومیتی به نام انقلاب لیست می‌دهند، در حقیقت به آرمانهای شهیدان خیانت می‌کنند.
کریمی تبار گفت: مردم حق دارند بدانند چه کسانی و بر چه اساسی لیست ارایه می‌دهند و این روند باید شفاف و مشخص شود.
انتهای پیام